نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1396 - 8:24
کنده کاری جاده آسفالت روبروی دکل رادیو نرسیده به خلف آباد یاسوج (بازار میوه فروشان) که با پیگیری این پایگاه اطلاع رسانی خبر آن درج شد با برخورد دوگانه دو نهاد دولتی شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای حل آن روبرو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی کنده کاری جاده آسفالت روبروی دکل رادیو نرسیده به خلف آباد یاسوج (بازار میوه فروشان)، با پیگیری این پایگاه اطلاع رسانی از طریق شهرداری و  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، محدوده پلیس راه قدیم و پلیس راه جدید همچنان با دو رویکرد متفاوت نیازمند خدمت رسانی می باشد.

دهنوی مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج در ارتباط تلفنی نسبت به این معضل گفت: قبلا شهرداری برای رفع این مشکل اقدام به بهسازی و زیر ساخت جاده مزبور کرده بود که با مخالفت اداره راه و شهرسازی روبرو گردیده که این کار را از وظایف این اداره قلمداد نموده و مانع انجام کار گردیده است.

در ادامه این پایگاه اطلاع رسانی  با گفتگوی تلفنی با "پایدار" مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس حاصل نمود که ایشان در این تماس تلفنی اظهار کرد: تا حوزه پلیس راه قدیم با حضور مسئولان وقت صورتجلسه شده است که در حوزه کاری شهرداری یاسوج  می باشد و صورتجلسه آن در این اداره موجود است.

صورتجلسه ای که با امضاء مشئولین وقت؛ شهرداری، پلیس راه و راهداری حوزه راه شهرسازی به شهرداری واگذار شد  و از پلیس راه قدیم تا پلیس راه جدید به بعد به اداره راهداری حمل و نقل و پایانه استان واگذار گردیده است که در این مورد کنده کاری، شهرداری جوابگو بوده و از حوزه مسئولیتی راهداری خارج می باشد. 

انتهای پیام / الف

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی