نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1396 - 13:26
مراسم تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی باشت امروز صبح درفرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  باشت نیوز؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید دامپزشکی باشت با حضور سید وحید رستگار ، معاون توسعه و مدیریت دامپزشکی استان ،سید مسعود حسینی فرماندار باشت رئیس اداره دامپزشکی باشت وظفری مدیر جدید این اداره در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در آیین این مراسم سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت ضمن خوش آمدگویی و حضور گرم  سید وحید رستگار ، معاون توسعه و مدیریت دامپزشکی استان اظهار کرد:  دامپزشکی ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد و در این زمینه باید نظارت های دقیقی صورت گیرد.

 

وی افزود: دامپزشکی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است بطوری که در بسیاری از کشورها بخش دامپزشکی یکی از بخش های مهم و در عین حال فعال آن کشور شناخته می شوند.

 

فرماندار باشت به مدیریت خوب یزدان پرخید رئیس قبلی دامپزشکی باشت اشاره و عنوان کرد: در شهرستان باشت تعامل ادارات با یکدیگر بسیار خوب است.تقدیر و تشکر از پرخید داریم که در مدت ۴سال مدیریت خود با وجود کمبود ها یی که شهرستان با آن مواجه بوده ولی وی توانسته با مدیریت خوب مشکلات را حل کند.

 

 

سید مسعود حسینی در ادامه به فروش مرغ زنده در باشت اشاره و گفت: در شهرستان باشت باتوجه به اینکه برخی با فروش مرغ زنده اشتغال داشتند و امرار و معاش میکردند جلوگیری از این کار بسیار سخت بود.

 

وی ادامه داد: با مدیریت صحیح و صحبت با مرغ فروشان متقاعد شدند که این کار دیگر در شهرستان صورت نگیرد ولی این مسئله باید در کل استان مورد پیگیری قرار بگیرد.

 

فرماندار باشت گفت: شهرستان های همجوار باشت مانند چرام،دهدشت و..هنوز فروش مرغ زنده آزاد است و مردم باشت هم به طبع از آنها خرید می کنند که این کار موجب اعتراض مرغ فروشان باشتی شده است.

 

 

وی افزود: باید تصمیم جدی گرفته شود و اگر قرار بر جمع اوری مرغ زنده باشد در کل استان ما صورت بگیرد و به شهروندان جواب قانع کننده داده شود.

 

فرماندار شهرستان باشت از زحمات چهارساله یزدان پرخید تشکر کرد و گفت:تغییر و تحول یک امر طبیعی است و وقتی تغییر خوب است که کاری به واسطه آن درست و مشکلات مردم حل شوند.

 

وی خطاب به ظفری مدیر جدید دامپزشکی باشت عنوان کرد: باید تعامل با ادارات صورت گیرد و در جلساتی که برگزار می شود حضورشما مسمر ثمری باشد و لزوما یک تغییر مدیریتی نباشد.

 

یزدان پرخید در این آیین گفت: از حسن اعتماد مسئولان استانی و نماینده محترم شهرستان غلام رضا تاجگردون تشکر می کنم و در این راه آروزی سلامتی و موفقیت برای دکتر ظفری دارم.

 

صادق ظفری رئیس جدید دامپزشکی باشت ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و صفر اظهار کرد: دامپزشکی یک سری اهداف دارد.شناخت دامپزشکی و اطلاع رسانی  در بین مردم مهمترین اهداف است و باید در این ضمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی افزود: پایش بیماری های دامی ،بیماری های مشترک،نظارت بر دام ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای توسعه پایدار در قناعت دام تلاش کنیم.

 

در پایان  لوح سپاس به یزدان پرخید از طرف اداره‌کل دامپزشکی استان تقدیر شد و حکم صادق ظفری نیز به وی ابلاغ شد.

گفتنی است ظفری از طایفه گشین است و بیش از دو سال سابقه کار دارد.

 

انتهای پیام/سجادی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی