نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1396 - 23:29
دکل شماره ۹۵ فتح از پیشرفته‌ترین دکل‌های حفاری خشکی است که با قدرت ۲ هزار اسب بخار توان حفاری چاه‌های توصیفی و اکتشافی را تا عمق بیش از ۶ هزار متر داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ طبق گفته مسئولان شرکت نفت آتش سوزی دکل حفاری در رگ سفید گچساران 4 کشته  بر جای گذاشته است. نیروهای عملیاتی و  امدادی برای کنترل شرایط به منطقه هدف در رگ سفید که یکی از مناطق تحت پوشش شرکت نفت گچساران است، اعزام شده اند.

هنوز از خسارت های جانی و مالی این آتش سوزی اطلاعات دقیقی به دست نیامده است.

با توجه به شدت آتش سوزی احتمال خسارت جانی این حادثه بالا است.

دکل شماره ۹۵ فتح از پیشرفته‌ترین دکل‌های حفاری خشکی است که با قدرت ۲ هزار اسب بخار توان حفاری چاه‌های توصیفی و اکتشافی را تا عمق بیش از ۶ هزار متر داشت.

مهدی معینی فر رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در دکل حفاری ۹۵ رگ سفید گچساران آتش سوزی رخ داده است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل، قائم مقام، نیرو‌های کمکی و امدادی و مدیران مربوطه عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

همچنین نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: مدیرعامل شرکت حفاری با هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شده و ستاد بحران در منطقه تشکیل شده است.  
 

وی ادامه داد: عملیات اطفای آتش دکل شماره 95 در جریان است اما نمی توان دقیق گفت که اطفای حریق چه زمانی به پایان خواهد رسید.

 ساعاتی پیش دکل شماره ۹۵ میدان نفتی رگ سفید واقع در منطقه دیلم استان بوشهر دچار حادثه شد.

دکل شماره ۹۵ فتح از پیشرفته‌ترین دکل‌های حفاری خشکی است که با قدرت ۲ هزار اسب بخار توان حفاری چاه‌های توصیفی و اکتشافی را تا عمق بیش از ۶ هزار متر داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تاکنون ۴ نفر از متخصصان در این حادثه کشته شدند که با توجه نبود ارتباطات مخابراتی در آن منطقه تاکنون ماهیت این افراد هنوز مشخص نشده است.

 تصاویر هوایی آتش سوزی این دکل نفتی:
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی