نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1396 - 14:42
جناب استاندار ،به عمل کار براید ،به سخنرانی نیست ،تا اخر به تماشای عمل شما ،در برخورد با طایفه گرایی و احقاق حق های پایمال شده خواهیم ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ،یکی از مخاطبان پایگاه های خبری در یادداشتی به موضوع بکارگیری 50 نفر از یک طایفه در یک اداره استان پرداخته و نوشته است:جناب آقای استاندار درازست ره مقصد  و شما نوسفرید، طایفه گرایی سردراز دارد. دکتر احمدی ،استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست به صراحت و جسارت از استخدام و بکارگیری طایفه گرایی در استان،توسط برخی از مدیران دستگاه ها صحبت نمودند.

چند نکته !

ایشان اولین استانداری است که با صراحت و جسارت تمام و ستودنی ،به غده چرکین طایفه گرایی در این استان اشاره کرده و امید است تیغی هم برای جراحی این غده با خود آورده باشد.

 

فعل و انفعالات روزهای نخستین استاندار محترم ،بذر امیدی است که اگر کاشته و برداشته شود ،می توان یک بار هم که شده ،طعم شیرین واژه اصلاحات را بچشیم و این واژه ی خوبی که همواره ،بدخیم جلوه می دهد ،کما اینکه ایشان هم اشاره کرد،از مهجوریت بیرون خواهد امد و آنگاه همه خوبان اصلاح طلب خواهند شد ،کاری که از مدعیان اصول گرایی در مدیریت کلان استان نشنیدیم و ندیدیم.

 

استاندار محترم قطعا به این نتیجه رسیده اند که در این استان ،سال هاست که چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب ،تنها یک سرگرمی بود وهست و آنچه اصل بود ،همان طایفه و ایل بود و شد .در این استان مدیر اصلاح طلبی را ندیدیم که با یک هم طایفه ای اصول گرا و یا یک هم طایفه ای اصلاح طلب ناکارآمد ،کوچکترین برخوردی را کرده باشد و برعکس .

 

از آنجا که استاندار  محترم فقط اشاره به مدیران و تاحدودی استاندار سابق کردند و به ردپایی از نمایندگان فعلی مجلس اشاره  نکردند،تردید جدی در ایستادگی ایشان ،پای این موضوع وجود دارد.

 

جناب استاندار باید بدانند که عامل اصلی طایفه گرایی شدید فعلی ،نمایندگان مجلس هستند و استاندار سابق بالاخره سهم خودش را می خواست .

 

استاندار باید خوب  بدانند که در همه ادوار گذشته ،اصول گرا و اصلاح طلب ،طایفه گرایی حاکم بوده ،اما خوب تر بدانند که اوج طایفه گرایی در این سال ها ،ناامیدی مردم از دولت را به غایت رسانده است و،اکنون ،اغلب ادارات ،استخدام ها،مدیران ،هییت علمی ها و حتی نهادهای انقلابی ،از یک طایفه خاص هستند.

 

جناب استاندار ،به عمل کار براید ،به سخنرانی نیست ،تا اخر به تماشای عمل شما ،در برخورد با طایفه گرایی و احقاق حق های پایمال شده خواهیم ایستاد.

 

البته آقای استاندار از این روشن تر نمی توانستند صحبت نمایند،نمی دانیم دستگاه های امنیتی،قضایی در استان ،مطالب را گرفتند یا منتظر شاکی خصوصی هستند؟!

 

جناب استاندار محترم تا این این اندازه متشکریم ،اما دراز است ره مقصد و شما نوسفرید،امید توفیق داریم .هرچند دلواپسیم.
 
 
انتهای پیام/200
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی