نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آبان 1396 - 15:16
مانور ایمنی و آتش نشانی با حضور استانهای همجوار(اصفهان,شهرکرد,شیراز,اهواز,آبادان,بوشهرو...)، دستگاهها و سازمانهای اجرایی استان و تعدادی از مدیران ارشد استانداری ، در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مانور ایمنی و آتش نشانی امروز با حضور استانهای همجوار(اصفهان,شهرکرد,شیراز,اهواز,آبادان,بوشهرو....)، دستگاهها و سازمانهای اجرایی استان و تعدادی از مدیران ارشد استانداری جهت ارتقاء توان مدیریتی بیشتر برای مقابله با حوادث احتمالی، در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

مدیر عامل شرکت پخش و فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری این مانور گفت: این مانور با مشارکت یزد، چهارمحال و بختیاری، شرکت ملی منطقه ای نفت خوزستان و با میزبانی خود شرکت نفت منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد جهت ارتقاء توان پرسنل برای مقابله با بحرانهای احتمالی و با حضور دستگاههای اجرایی استان؛ اورژانس، هلال احمر و استانداری برگزار شد.

 

لطف الله مسعودی گفت: هدف از برگزاری این مانور آمادگی و توانمندسازی کارکنان و نیروهای شرکت به منظور مقابله با هر گونه حوادث، بحران و خطرات احتمالی که ممکن است تاسیسات ما دچار اتفاق غیر مترقبه ای گردد. و انجام این مانور بر توان و آمادگی بیشتر پرسنل و کارکنان شرکتمی می افزاید.

 

وی اظهار کرد: در این مانور ابتدا مخازن خود شرکت ملی و فرآورده های شرکت نفتی طعمه حریق شد که توسط نیروهای ایمنی و آتش نشانی اطفاء حریق صورت پذیرفت و پس از آن مصدومی که در بالای مخازن گرفتار شده بود توسط نیروهای هلال احمر به پایین انتقال داده شد.

 

مسعودی بیان کرد: پس از آن اطفاء حریق در خود محوطه شرکت را داشتیم که توسط همکاران در واحد ایمنی به خوبی صورت پذیرفت و پس از آن توسط سگ زنده یاب تیم هلال احمر فرد مصدوم و مانده در زیر آوار نجات پیدا کرد که در پایان بحث اضطرار بارگیری را داشتیم که این امر هم خدا را شکر به سلامت انجام گرفت و این هنگامی که سوخت رسانی دچار مشکل می شود این بارگیری اضطراری می تواند بحث سوخت رسانی به شهروندان را انجام وظیفه نماید.

انتهای پیام / بهمراه تصاویر

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی