نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آبان 1396 - 15:31
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت:استان ظرفیت های خوبی برای حرکت به سمت بخش خصوصی دارد . دوره حاضر دوره انتقال است بنا بر این داریم در همین شورا تلاش کنیم آنچه که موانع تولید است به شکل جدی پیگیری کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: باید همه اعضا جلسه ای گرفته شود که مشکل گلخانه ها بررسی شود.

 

وی افزود:استان ظرفیت های خوبی برای حرکت به سمت بخش خصوصی دارد . دوره حاضر دوره انتقال است بنا بر این داریم در همین شورا تلاش کنیم آنچه که موانع تولید است به شکل جدی پیگیری کنیم .

 

استاندار در ادامه با اشاره به ظرفیت اتاق بازرگانی استان بیان کرد: اتاق بازرگانی می تواند ارتباط خوبی بین دولت و بخش خصوصی برقرار است . بعد از نزدیک ۴ دهه کشور پرخرج اداره می شود که باید بخش خصوصی را کارآمد و مستقل کنیم و با قانونمند سازی ارتباط درست بین دولت و بخش خصوصی برقرار شود.

 

وی اظهار کرد: بخش خصوصی باید بفهمد که دولت تا یک جایی به آن کمک خواهد کرد و باید از جایی به بعد خودش قوام پیدا کند ونیاز است که نگاه بخش خصوصی باید این گونه باشد و دولت هم تعامل خواهد داشت.

 

احمدی افزود: نابرابری ناخواسته ای در استان می بینم که باید با کمک بخش خصوصی به وضعیت متعادلی برسیم و تعاملات بین المللی کار خوبی است ولی باید برنامه ریزی داشت . باید راهی باشد برای تزریق سرمایه و حل مشکل کارگاه های تولیدی باشد. 

 

وی بیان کرد: نه می خواهیم بخش خصوصی دولت شود و یا اینکه دولت بخش خصوصی شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی