نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1396 - 7:16
مؤسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: هدف رضاخان از تاسیس دانشگاه که افراد سرسپرده تربیت کنند که در راستای اهداف شوم خویش همچون مورد کشف حجاب را در جامعه رونق بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ حجت الاسلام حمید روحانی عصر امروز به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم  و جامعه دانشگاهی استان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله 13 آبان در سالن شهید هرمز پور یاسوج با عنوان " ماجرای 444 روز؛ واکاوی یوم الله ۱۳ آبان " سخنرانی کرد و گفت: امام ملتی از لحاظ بصیرت ساخت که در برابر هر ظلمی ایستاد. مورد دومی که امام ساخت سلاح ایمان بود که فارغ از تمام تعلقات دنیوی و با اسلحه ایمان نظام ستمشاهی را سرنگون کردند.

وی افزود: هدف رضاخان از تاسیس دانشگاه این بود که افراد سرسپرده تربیت کنند تا در راستای اهداف شوم خویش، همچون مورد کشف حجاب را در جامعه رونق بدهند و با هدف وارد کردن استاد دانشگاهها از خارج این بود که برخلاف روحانیت و حوزه ها گام بردارند.

 

مؤسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در یاسوج اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این است که حوزه ها و دانشگاهها را از مرحله اخلاص و ایمان دربیاورند و با اهداف خود نفوذ پیدا کنند.

وی تصریح کرد: دشمن دانشگاهی میخواهد که یه عده آدم مزدور و غیرانقلابی تربیت شود و مزدوران و غیرانقلابی می گویند اگر می خواهیم جهانی شویم باید از استقلال و اسلام چشم بپوشیم.

روحانی با اشاره به بسیج و سپاه گفت:آنها تلاش می کنند که در آینده بسیجی و سپاهی نداشته باشیم، مقام معظم رهبری بسیاری از مسایل را مطرح کردند و ایشان تاکید بر تولیدات داخلی و مبارزه با واردات خارجی داشتند.

وی بیان کرد: سازنده ترین سخنان از طرف مقام معظم رهبری پخش می شود ولی متاسفانه بصورت عملی در جامعه پیاده نمی شود و این نیاز مطالعه بر روی طرحهای رهبری که باید درجهت اجرای آن بکوشیم، نمونه آن اجرای اقتصاد مقاومتی که چند سال رهبری تاکید بر روی آن دارند، باید مسولین و مردم آن را دریابند و در کمترین اجرای آن حداقل با ساده زیستی و مبارزه با تجمل گرایی این توصیه رهبری را پیاده نماییم.

این مورخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنهایی که می خواهند ما را از خط امام راحل و ولایت باز دارند و با پیاده کردن انقلاب اول، سعی در خدشه کردن راه امام این مسیر را به بیراهه می روند بدون شک اگر امام امروز در میان ما بود از اینطور صحبت ها نبود چون پیرو قرآن و کلام خدا بود.

 

وی در ادامه با اشاره به استکبار ستیزی امام خمینی (ره) گفت:مبارزه با ظلم و استکبار سرلوحه زندگی امام بود و ملتی که از دست آمریکا ظلم ها دیده وظیفه اش این است که فریاد مرگ بر آمریکا سر بدهد.

روحانی تصریح کرد: اصولا انزجار از ظالم وظیفه دینی مسلمانان است و امام خمینی (ره) در توصیه به مسئولین گفتند: "نگذارید انزجار و تنفر از میان مردم و جوانان رخت بربندد" و ضداستعماری و ضداستکباری بودن سرلوحه کاری امام بود.

 

وی یادآور شد: دانشجویان رشد یافته در مکتب امام با حضور در بطن جامعه و تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب رشد یافته را تکمیل کردند. می دانید با برنامه برجام چه بر سر ملت ما آوردند؟ از لحاظ اقتصادی و پایین آمدن توان خرید، مردم نمی توانند مایحتاج ضروری زندگی خویش را تامین نمایند.

این مورخ انقلاب اسلامی در پایان گفت: دشمنان با پیش کشیدن مقدمه برجام دو و سه و چهار برای زمینه سازی ترفندهای خود مقدمه چینی می کنند تا با مخالفت با توان دفاعی، حزب الله و پیاده کردن همجنس بازی در جامعه باشند که امیدواریم  خداوند به دشمنان مهلت پیاده کردن چنین اعمالی را ندهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی