نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1396 - 13:10
کار ساماندهی چهار آرامگاه مطهر شهیدان کشاورز روستای پای بست ، بالوایه روستای پشت چنار ،خدوی منش روستای خلیفه ای و آذرنیا روستای دلیاسیر آغاز شده و تا اواخر آبان ماه به اتمام خواهند رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ آتش سودا بخشدارسرفاریاب اظهار داشت: که پس از پیگیریهای متعددی که از بدو ورودم به بخش سرفاریاب بعنوان بخشدار داشتم و طی بازدیدهای متعددی که به اتفاق مدیران مختلف از جمله استاندار ، مدیرکل بنیاد شهید ، معاونین استاندار ازگلزارهای شهدای بخش سرفاریاب داشتیم موفق شدیم که سال گذشته گلزار شهدای روستاهای رودخانه سادات ، سادات و دره آخوند را ساماندهی کنیم .

 

 

وی افزود: در سال جاری به همت مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان و همکاری مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام چهار گلزار تک شهیدی شهیدان فوق الذکر را تامین اعتبار کرده و کار ساماندهی را آغاز کنیم .

 

رییس شورای اداری بخش سرفاریاب در ادامه افزود :هم اکنون برخی از این گلزارها بالای پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به یاری خدا تا اواخر آبان،ماه جاری کار ساماندهی هر چهار آرامگاه یاد شده به اتمام خواهد رسید.

 

نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین راجع به بقیه گلزارهای ساماندهی نشده در بخش سرفاریاب گفت :گلزار پنج شهیدی دهنو اسلام آباد و گلزار سه  شهیدی دره لیر و نیز آرامگاه شهید دهراب کشاورز از جمله گلزارهای ساماندهی نشده در سطح بخش هستند که نیاز مبرم به توجه ویژه مسئولین امر داریم تا به امید خدا آنها را نیز ساماندهی کنیم .

 

غلامحسن آتش سودا در پایان از همه کسانی که درخصوص ساماندهی گلزارهای شهدای بخش سرفاریاب تلاش داشته و همکاری کردند از جمله استاندار وقت دکتر خادمی ،مدیرکل فعلی و قبلی بنیاد ، فرمانداران فعلی و قبلی شهرستان ، مدیر بنیاد شهرستان و نیز بخشدار مرکزی شهرستان جناب افسردیر تقدیر و تشکر کرد.

 

این درحالی است که  پایگاه اطلاع رسانی چرام گزارشات متعددی را در این رابطه نشر داده است که میتوانید((اینجا))مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/ض

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی