نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1396 - 10:55
فرزند رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: اگر سمینارهای علمی و پرورشی برای افزایش کیفیت تدریس مدرسان در مدارس برگزار شود، تاثیر گذاری خوبی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ فروغی عزیزی دختر مدیر آموزش و پرورش چرام در دیدار نخبگان دانش آموز با فرماندار و بعضی از مسئولان شهرستانی،ضمن اعتراض به کم‌کاری یا عدم تدریس درست معلمان این شهر بیان کرد: متاسفانه معلمان ما در مدارس تدریس درست و صحیحی ندارند.

 

وی افزود: معلمان و مدرسان مدارس چرام در آن حدی که باید باشند،نیستند.

 

عزیزی به پتانسیل بالای دانش‌آموزان چرامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان شهرستان با پتانسیل‌های زیادی که دارند مورد تدریس ناصحیح و ناقص قرار می‌گیرند که شایسته این افراد نیست.

 

وی با بیان پیشنهادی به مسئولان چرامی بیان کرد: اگر سمینارهای علمی و پرورشی برای افزایش کیفیت تدریس مدرسان در مدارس برگزار شود، تاثیر گذاری خوبی خواهد داشت.

 

وی افزود: آن گونه که شایسته است به آموزش و پرورش توجه ویژه نمی‌شود چراکه در کشور اولین مبحث مورد توجه، آموزش و پرورش است.

 

در ادامه این جلسه نیز داریوش پاداش سرپرست فرمانداری چرام گفت: در برخی از نکات تحصیلی،تدریس و استخدانی ها، آموزش و پرورش مورد ظلم واقع شده است.

 

وی افزود: این مورد نیز به همین دولت بر نمی گردد و شامل تمام دولت هاست اما باید به راهکارها و پیشنهادات به استانداری ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی