نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1396 - 12:08
عدوات دشمن به جایی می رسد که برای اسلام ستیزی، راه مبارزه با علم و تکنولوژی را در پیش می گیرد و با ایجاد قانون و معاهده نامه های جعلی، قدرت موشکی ایران را در توانایی ماهواره برهای قاره پیما بحساب می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ دشمن زبون هر روز بیش از پیش به هنر خودباوری طلایه داران سبز پوش ولایت اذعان می کنند تا در ورطه درماندگی دست به دامان تصویب نامه هایی از سر استیصال بیفتد که تنها در حد اربده های توخالی خودنمایی می کند. این شیر از رمق افتاده و بی یال و کوپال دیگر توانایی ادعای سلطان جنگلی را از کف داده و همراه و همزاد با روبه صفتان بزدل تلاش در بهم ریختن ابهت و اقتدار نیروی باعزت سپاه را دارند که روح جغرافیاگشایی استعمارگران غرب برایشان در حد پازل و معمایی از قبل حل شده می باشد.

غرب بخصوص آمریکای از اقتدار به این مهم دست یافته که حضور حوزه جغرافیایی ایران در خاورمیانه بعنوان نقطه ثقل مرکزی و وزنه ای در تعادل این منطقه نفت خیز و گنجینه آسیا نقشی باور کننده و غیرقابل کتمان می باشد. روح بصیرت و دشمن ستیزی در هر بهاری که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد برنده تر از سال پیش نوک پیکان خود را به سوی دشمنان خویش معطوف می نماید.

ایران بر این عقیده است برای پایان دادن به بحران های هرج و مرج از سر اندیشه غرب برای دسترسی به مطامع خویش باید توان دفاعی خود را چنان بالا ببرد که دشمن توان مقابله و رویارویی با این کشور خودباور را از دست داده و تنها از روی دست پاچگی و ذلیل شدن رو به قانون و دست نوشته های من درآوردی می آورد که اصلا با روح تصالح و مسالمت آمیز سازمان ملل تناقض آشکار دارد.

جنگ های منطقه خاورمیانه در کشورهایی نظیر عراق و سوریه و کمک ایران از روی نیات انسان دوستانه و خیرخواهانه به این کشورهای دچار بحران شده نشان داد که ورود ایران برای پایان دادن به غائله تکفیریون نقطه عطفی در ثبات منطقه می باشد.

شکیل ترین دست آوردهای ایران از منطقه را می توان به ایجاد برقراری امنیت، آرامش در مرزهای مشترک با کشورهای جنگ زده داخلی ربط داد که در عین بحرانی ترین مناطق جهان، وجود بی چون و چرای ایران بخصوص سپاه قدرتمند را بوضوح لمس کرد. در این راستا دشمن طمع خوار خوب می فهمد که قدرت بازدارندگی ایران به حدی فزون یافته است که علاوه بر صیانت از مرزهای هوایی، آبی و زمینی این کشور توان مقابله با هرگونه شتاب زدگی دشمنان کینه توز را دارد.

آمریکا برای فرار از قانون تصویب شده و چندجانبه برجام راه قانون گریزی را بصورت آشکارا در ابهت و اقتدار سپاه ترسیم می کند که در این مقال بیش از پیش بر قدرت رو به فزاینده سپاه و نیروهای مسلح ایران اعتراف می نماید. دنیای استکبار می داند که توان دفاعی ایران آنقدر پیشرفت کرده است که برای یاوه گویی در هر مکان و زمانی قابل پاسخگو می باشد تا جایی که سرلشکر محمدعلی جعفری راجع به تصویب کاتسا می گوید که: اجرایی کردن قانون "کاتسا" به معنای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای است و اعلام کرد که که اگر آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران و سپاه وضع کند، باید پایگاه‌هایش در منطقه را دور از تیررس موشک‌های ایرانی قرار دهد

.

جسارت و شجاعت مرزبانان جبهه حقانیت به حدی اعتلاء بخشیده شده است که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خویش با اقتدار یادآور می شود که: اگر سپاه پاسداران در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داده شود، سپاه با ارتش آمریکا همانند داعش رفتار خواهد کرد.

دنیای غرب به خوبی فهمیده  و تنها از روی حقارت خودش را به دیوانگی زده است تا ترامپ شبیخون خورده در این هیاهوی کر کننده و فاقد مدیریت سیاسی، قانونی را تصویب نماید که در بازدارندگی توان دفاعی ایران هیچ تاثیری ندارد تا جایی که سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در بحث تحریم های سپاه از سوی آمریکا  و همدستانش می گوید: اگر تمام اطراف کشور ما را هم حصار بکشند که هیچ‌چیزی وارد نشود و هیچ‌چیزی خارج نشود، ما در ساخت این موشک‌ها دچار مشکل نمی‌شویم.

بطور کلی اگر بخواهیم کاتسا را در پیش فرضیه های تصویبی دشمن استهلاک شده در قید زمان به تفسیر نشینیم باید به هلاک شدن و قدرت رو به زوال رفته استکبار اذعان نماییم و بر روح بصیر و همیشه بیدار فرزندان انقلاب اسلامی تلنگری زده باشیم از جنس افتخار و خودباوری که برای رسیدن به مرز شکوه و عظمت نهال بابرکت نظام مقتدر ایران اسلامی لحظه ای غفلت و درنگ نمی ورزند.

در پایان باید روح تطهیر شده سپاه را در کلام نافذ رهبر فرزانه انقلاب تبرک نماییم به این جمله گهربار که: اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود.

و این سپاه دنباله رو همان سپاه عاشورایی می باشد که قریب پانزده قرن هنوز آوای جرس ظلم ستیزی اش در اربعین مولا و مراد خویش همواره تا ظهور منجی عالم بشریت طنین انداز خواهد بود. "انشاالله"

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی