نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آبان 1396 - 0:44
بازوی توانمند یک شهرستان برای نشان دادن خود در سطح استان و کشور فرهیختگان و نخبگان هر شهرستان هستند که با فراهم کردن امکانات اولیه می توانند این توانمندی را به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛با ورود به قرن حاضر که عصر فراصنعتی، عصر دانش و دانایی محوری، عصر سرعت و بالاخره عصر خلاقیت و نوآوری رقم خورده اهمیت و جایگاه مدیریت دانش دو چندان است .

 

 می توان  چنین ادعا کرد که رابطه مستقیمی میان نبود مدیریت خلاق و وضع نا مطلوب شهرستان چرام مشاهده میشود .

 

از آنجایی که موتور اصلی پیشرفت هر جامعه ی قشر فرهیخته آن جامعه است، روحیه ی مطالبه گری و عدالت خواهی جوانان می تواند راهگشای مسائل پیش روی شهرستان چرام باشد .

 

بر اساس این گزارش استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای اولین بار با مسئولان استانی و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی به چرام سفر کرد که در این جلسه جای خالی نخبگان و فرهیختگان به چشم می آمد .

اصغر نیک روز مدیر عامل مرکز رشد و کارآفرینی در طی تماسی که با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد:از عدم حضور در جلسه ی شورای اداری گلایه دارم چرا که فرصت ایجاد شده را برای مطالبه گری بخش فناوری و رشد شهرستان در حضور استاندار و سردار هاشمی از دست رفته می دانم.

 

وی افزود: ادامه روند کنونی و بی احترامی به قشر فرهیخته می تواند زمینه را برای خروج آنها از شهرستان و استان فراهم کند که خروج دکتر اصغر صفری دوست از استان صحتی بر این ادعاست.

 

نیک روز گفت:فرماندار چرام با اعلام چندین قول و وعده زمینه ی فراهم کردن امکانات را داده بود که یکی از این زمینه ها،دعوت در جلساتی است که مسئولان استانی و شهرستانی حضور دارند.

اما باید گفت که بازوی توانمند یک شهرستان برای نشان دادن خود در سطح استان و کشور فرهیختگان و نخبگان هر شهرستان هستند که با فراهم کردن امکانات اولیه می توانند این توانمندی را به نمایش بگذارد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی