نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1396 - 0:52
فرماندار کهگیلویه از تخصیص 31 میلیارد و 480 میلیون تومان اعتبار از محل ماده 180 و نفت به پروژ‌ه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  کهگیلویه،    دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی با حضور کارشناسان استانی و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه از تخصیص 31 میلیارد و 480 میلیون تومان اعتبار از محل ماده 180 و نفت به پروژ‌ه‌های این شهرستان خبر داد.
 

علی پوزش برگزاری این جلسه را تخصیص ماده 180 و نفت عنوان و اظهار كرد: سرجمع اعتبار در نظرگرفته برای شهرستان کهگیلویه 31 میلیارد و 480 میلیون تومان است.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: از این مجموع دو میلیارد و 387 میلیون تومان از محل ماده 180 و 28 میلیارد و 800 میلیون تومان از اعتبارات نفت است.

پوزش تصریح کرد: تخصیص ماده 180 منوط به مطالبات پیمانکاران در سنوات قبل است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مطالبات به حد کافی نرسد اعتبارات به دیگر دستگاه‌ها یا شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مدیران استان دلشان به حال کهگیلویه نمی‌سوزد، خواستار پیگیری مدیران نسبت به تخصیص اعتبارات شد.

پوزش با توجه به اینکه برخی مدیران تا زمان تخصیص یافتن اعتبار، پروژه را به مناقصه نمی‌گذارند، این کار را غلط خواند و افزود: پروژه وقتی مصوب شد باید به مناقصه برود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه این اعتبارات در یازده فصل توزیع می‌شوند بیشترین اعتبارات را به ترتیب مربوط به حمل و نقل، منابع آب، آب و فاضلاب، بهداشت، توسعه خدمات شهری، ورزش، فرهنگ و هنر، گردشگری و آموزش و پرورش عنوان کرد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی