نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1396 - 9:20
مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در محور شلمچه به کشور عراق،حال وهوای خاص وجود دارد که همه ی جناح ها و گروه ها به عشق سیدالشهدا فراموش میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی چرام بیان کرد:پوشش زنده تردد زائران حسینی در مرز شلمچه ،15 ساعت در هر شبانه روز صورت می گیرد.

 

دبیقی ضمن تشریح اقدامات قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی (ع)در مرز بین المللی شلمچه گفت: همکاران ما در معاونت های صدا ،سیما ،خبر وفضاي مجازي به همراه نیروهای فنی و پشتیبانی برای پوشش و پخش زنده برنامه‌های ویژه اربعین حسینی از طريق قرارگاه رسانه اي مركز آبادان  تمام توان خود را به کار بسته اند. 

 

وی بیان کرد: همکاران ما آخرین اخبار و اطلاعات ونیز حال و هوای تردد زوار و اقدامات صورت گرفته را لحظه به لحظه به سراسر ایران مخابره می کنند.

 

مدیر کل صداوسیمای آبادان افزود:رادیو آبادان هم با تهیه برنامه های مختلف زنده و تولیدی و ارتباط با رادیو های سراسری و استانی و رادیو اربعین  اطلاعات این همایش عظیم  را به عاشقان حضرت ثارالله منعکس میکند.

 

 دبیقی در ادامه اظهار کرد:هم اکنون یک گروه خبری ودو گروه تولیدی از مرکز آبادان در کشور عراق به سر می برند و علاوه بر برقراری ارتباط های زنده در حال  تولید مستند های اربعینی می باشند.

 

مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در محور شلمچه به کشور عراق،حال وهوای خاص وجود دارد که همه ی جناح ها و گروه ها به عشق سیدالشهدا فراموش میشود.

 

گفتنی است که شلمچه تنها مرزی است که اتباع دیگر کشورها که قصد تشرف به عتبات عالیات ازطریق جمهوری اسلامی ایران را دارند، می توانند از آن عبور کنند و تا کنون بیش از 40هزار نفر از 35کشور جهان این مرز را برای تردد انتخاب کرده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی