نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1396 - 9:36
در آستانه اربعین حسینی همايش بزرگ پیروان فاطمی(س) و رهروان زینبی(س) در حسينيه ثارالله شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز در آستانه اربعین حسینی همايش بزرگ پیروان فاطمی(س) و رهروان زینبی(س) در حسينيه ثارالله شهرستان باشت برگزار شد.

 

این همایش به همت حوزه مقاومت بسيج حضرت زهرا(س) شهرستان باشت و با حضور حجت الاسلام بلادی امام جمعه موقت ، ولی پور فرمانده حوزه بسیج خواهران و بانوان باشتی برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان باشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در رابطه با برگزاری همایش رهروان زینبی گفت: زینب(س) با وجود شرایط اسارت و سختی‌های پیش رو، لحظه‌ای ازحجاب و حفظ عفت غفلت نکردند.

هاجر ولی پور هدف از اجرای این همایش را زنده نگه داشتن فلسفه قیام عاشورا و همچنین نقش محوری حضرت زینب (س) در کربلا دانست و اظهار کرد:  ترویج فرهنگ حجاب زینبی، زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نقش حضرت زینب(س)  در دفاع از ولایت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
 

 

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) به عنوان زنی افسرده و صرفا رنج کشیده در کربلا متجلی نشده‌اند گفت: در واقع حضرت زینب(س) به عنوان زنی شجاع و معرفی کننده پیام امام حسین(ع) شناخته شده‌ است.

 

ولی پور در پایان گفت: حضرت زینب کبری(س) توانست با صبر و شجاعت خود حادثه عاشورا را با عزت ،تاریخ‌ساز کند تا دشمنان نتوانند آن را به نفع خود تحریف کنند.

تصاویر تکمیلی:

 
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی