نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1396 - 17:32
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ادامه تلاش ها برای مهار اتش سوزی دکل رگ سفید این شهرستان خبر داد و به زمانی حدود پنجاه روز برای مهار آتش اشاره کرد .

ساسان حبیبی نژاد در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل از ادامه تلاش ها برای مهار آتش سوزی دل رگ سفید گچساران اشاره کرد و افزود : مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، تیم های اطفا حریق و پشتیبانی حفاری مشغول به کار هستند تا بتوانند تجهیزات را بیرون بکشند و به آتش نزدیک شوند .

وی افزود : در حال حاضر در حال آماده سازی زیرساخت ها برای اطفا حریق هستیم از جمله احداث استخر آب به حجم 200 هزار مترمکعب که آبگیری شده است .

حبیبی نژاد یکی دیگر از مشکلات را نبود جاده دسترسی عنوان کرد و ادامه داد : این مساله نیز حل شد و برای دسترسی به دکل جاده ارتباطی احداث شده است .

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه بیان کرد : همه نیروها بسیج شده اند که بتوانند به آتش نزدیک شوند و ان را مهار کنند که البته این کار نیاز به زمان زیادی دارد .

حبیبی نژاد در پایان گفت : طبق پیش بینی هایی که انجام گرفته است مهار آتش دکل به حدود پنجاه روز زمان نیاز دارد .

گفتنی است میدان نفتی رگ سفید واقع در جنوب غربی کشور و یکی از میدانهای بزرگ نفتی است که از اطراف در بین میدان های نفتی بی بی حکیمه (در جنوب شرق)، پازنان (در شمال شرق)، رامشیر (در شمال غرب)، زاغه-هندیجان-بهرگانسر و تنگو (در جنوب غرب) محصور شده است. این میدان در سال 1330 کشف و تولید از آن از سال 1345 آغاز شد.

بهره برداری از بخش غربی میدان (رگ سفید-١) توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری و بهره برداری از بخش شرقی میدان (رگ سفید-2) توسط شرکت نفت و گاز گچسارن انجام می پذیرد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی