نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آبان 1396 - 0:36
مدیر اجرایی بیمه برکت در استان بیان کرد: پوشش خدمات بیمه ای و حمایتی بنیاد برکت در استان شامل : پوشش بیمه تکمیلی درمان روستائیان، بیمه حوادث طبیعی و بیمه مسئولیت مدنی دهیاران می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  کهگیلویه، جلسه توجیهی مدیر اجرایی بنیاد برکت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، بخشداران و تمامی دهیاران کهگیلویه بزرگ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: تلاش من و همکاران و بخشداران عزیز این است که تمامی کارها بر اساس قانون صورت بگیرد و شاهد رضایت روستاییان عزیز در حوزه های خود باشیم و از طرفی با افزایش امکانات مناسب و ایده آل بحث مهاجرت به شهرها را کاهش دهیم.


علی پوزش با بیان اینکه دهیاران با انتخاب مستقیم خود اهالی روستاها انتخاب شدند افزود: دهیاران نقطه پیشرو و در واقع پیشانی بین مسئولین با مردم هستند و نیازمند هماهنگی و همکاری لازم و بیشتر با بخشداری ها و فرمانداری هستند.

وی گفت: مهمترین شرط همکاری نیز اجرای دقیق دستورات و اجرای آنها در سطح روستاهاست و به این شکل تا حد بسیار زیادی از مراجعه روستاییان با فرمانداری کاسته خواهد شد.

پوزش تصریح کرد: وام هایی با مبالغ بالا و با همکاری سه جانبه ای بین بنیاد برکت، بانک پارسیان و نهاد ریاست جمهوری در راستای رونق فضای کسب و کار در روستاها پرداخت میشود و کسانی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند به دهیاران مراجعه کنند تا تسهیلات لازم به آنها داده شود.


وی در ادامه گفت: بنیاد برکت در سطح روستاها تحت عنوان بیمه به روستاییان عزیز اقدامات بسیار مهمی انجام می دهد و از دهیاران درخواست کرد در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

مدیر اجرایی بیمه برکت(وابسته به بنیاد برکت) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد برکت ستادی وابسته به فرمان حضرت امام (ره) میباشد که در طی جلسه ای با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۶ مبنی بر توجه ویژه در حوزه روستایی،این ستاد در همان سال بنیاد برکت را که عمده ی فعالیت شان در حوزه ی عمرانی میباشد را راه اندازی كردند.


وی افزود؛ بنیاد برکت طی امضای یک تفاهم نامه با استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اقدامات زیادی در حوزه های آبرسانی و ساخت مساجد و مدارس در سطح استان انجام دادند.

انصاری مدیر اجرایی بیمه برکت در استان بیان کرد: پوشش خدمات بیمه ای و حمایتی بنیاد برکت در استان شامل پوشش بیمه تکمیلی درمان روستائیان، بیمه حوادث طبیعی و بیمه مسئولیت مدنی دهیاران می باشد.

وی افزود: بنیاد برکت برای درمان حوزه ناباروری روستاییان نیز فعالیت نموده و در صورت تشخیص دادن ناباروری تمامی هزینه های معاینه و درمان آن بصورت کاملأ رایگان از صفر تا صد در صد از سوی بیمه برکت استان پرداخت خواهد شد.
انصاری همچنین از دیگر مزایای پوشش خدمات بیمه ای بنیاد برکت در استان از قبیل بیمه تکمیلی روستاییان و بیمه مسئولیت دهیاری خبر داد.

النتهای پیام /

دیدگاه‌ها

از کمک شما سپاسگزاریم

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی