نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1396 - 13:34
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

اربعین حسینی تجلی اقتدار و اتحاد مسلمین جهان است/طلاب حرمت لباس خود را حفظ کنند

امام جمعه موقت شهر لیکک با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و صفر به تمامی مسلمانان جهان، اربعین حسینی را تجلی اقتدار و اتحاد مسلمین دانست.
ویسی نژاد مسئولان را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد و گفت: باید مسئولان، مردم را در ترویج فرهنگ دینی و حفظ شأن و حرمت ایام محرم و صفر یاری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از عوامل  مهم زمینه ساز قیام عاشورا، بی توجهی و فراموشی وصایای پیامبر اکرم(ص) است ؛باید هرچه می توانیم نسبت به قرآن به عنوان یادگار پیامبر(ص) و به عنوان نجات بخش  انسان ها توجه کنیم.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت : مواظب باشیم به خاطر دنیا مقابل احکام الهی نایستیم و باید هوشیار باشیم هیچ کلامی بر زبان نرانیم که رهبری ما که پیامش پیام عرشی و کلام تأیید شده دارد، نگران شود.

وی افزود:دور شدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است، باعث رنگ باختن معنویت در زندگی انسانها می شود.
ویسی نژاد با تاکید بر لزوم پایبندی جامعه به معنویات به خصوص نماز، گفت:اگر معنویت در جامعه رنگ ببازد، انقلاب به خطر می افتد.

خطیب موقت نماز جمعه بهمئی ادامه داد: نباید در حجاب و نماز بی تفاوت نباشیم ؛در وهله اول این وظیفه طلاب است.
وی با بیان اینکه علما باید مواظب حفظ شأن لباس روحانیت باشند، تصریح کرد: اگر کسی به احکام دین پایبند نباشد و لباس روحانیت را برتن کند، مثل چاقویی در دست زنگی مست است که می تواند بسیار خطرناک باشد.

ویسی نژاد افزود: این لباس لباسِ رسول خداست، نباید جمله ای بگوییم که اسلام و ائمه زیر سوال برود، چرا که بیش از بقیه مردم مؤاخذه می شویم.

اربعین یک عشق با بصیرت وبا معرفت است/تا فرهنگ حسینی پابرجاست دشمن هیچ کاری نمی تواند کند

حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اگر انسان تقوا داشته باشد به جایگاه رفیعی نزد خدا خواهد رسید.

امام جمعه موقت دهدشت با اساره به اجتماع بی نظیر و چشمگیر مسلمانان در کربلای معلا افزود: اربعین یک عشق با بصیرت وبا معرفت است.

تقوی با بیان اینکه اگر تمام دنیا بخواهد جمعیت کمی را در یک مکان جمع کند چقدر باید تبلیغات و هزینه کند گفت: امروز در کربلا نزدیک به ۳۰ ملیون نفر با هزینه خود جمع شده اند و حماسه ای را به وجود آورده اند.

وی ادامه داد: اربعین پاینده قدرت شیعه است و دشمن این قدرت را متوجه شده است.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه اربعین یک اقیانوس عظیمی است که از ابتدای اسلام سابقه نداشته است افزود: تا فرهنگ حسینی پابرجاست دشمن هیچ کاری نمی تواند کند.

تقوی تاکید کرد: تا زمانی که این فرهنگ پابرجاست شیعه می تواند در مقابل استکبار جهانی قد علم کند.

وی تصریح کرد: وقتی که انسان از دنیا می رود تنها صدقه و وقف هایی که در راه خدا انجام داده است باقی می ماند.

تقوی با اشاره به روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: اسلام دین تفکر و تدبر است و کتاب آسمانی ما مبلغ کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی