نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1396 - 8:30
مدير كل آموزش فني و حرفه اي کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور
اجراي طرح بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي درسراسر کشور بخصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد از تاريخ 20 لغايت 25 آبان ماه سال جاري برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ اجراي طرح بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي درسراسر کشور بخصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد از تاريخ 20 لغايت 25 آبان ماه سال جاري برگزار می گردد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: طرح بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي به صورت همزمان و از تاريخ 20 لغايت 25 آبان ماه سال جاري در سطح استان برگزار می شود.

فرج اله راد بیان داشنت: اجراي برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي در جهت توسعه فرهنگ مهارت آموزي و آگاهی علاقمندان به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای می باشد.

وی اظهار داشت :مراکز آموزشی ما مجهز به تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه که ارائه دهنده آموزش های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی در کشور است.

 راد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح فراگیر کردن آموزشهای فنی وحرفه ای و آگاهی بخشی مردم از این آموزشها و  با انجام این طرح فرهنگ مهارت آموزی در کشور نهادینه می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: طرح بازدید همگانی هرساله در استان  همزمان با سراسر کشور با هدف بازدید از مراکز آموزشهای فنی و حرفه ای از 20 لغایت 25 آبان ماه سالجاری باهدف فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزشهای فنی ومهارتی در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی