نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1396 - 14:27
فرماندار باشت گفت: با توجه به طرح های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  باشت نیوز؛ شهردار جدید باشت با حضور مدیر کل امور شهری استانداری،فرماندار و امام جمعه باشت و مسئولان شهرستانی و استانی منصوب شد.

 

سید مسعود حسینی  در جلسه تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید باشت ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی بیان کرد:طبیعی است کسی که در بدنه دولت قرار می گیرد،روزی باید جایش را به فرد دیگری بدهد.

 

حسینی با بیان اینکه مردم باید مسئولان را بپذیرتد یا رد کنند، گفت:بهترین محکمه برای عملکرد یک مسئول، مردم هستند‌.

 

فرماندار باشت با اشاره به فعالیت های دولت در حوزه گازرسانی عنوان کرد:۸۵ درصد پیشرفت در شهرستان داشتیم و ۱۵ درصد دیگر مانده تا شهرستان تکمیل شود.

 

وی ابراز کرد: در فضای سبز،روشنایی،پارک های شهر و مبلمان شهری شهردار سابق عملکرد خوبی داشت که البته حمایت های نماینده و دولت نیز نباید فراموش شود.

 

حسینی با اشاره به دستورکار شهردار جدید باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

 

فرماندار باشت تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد کارهای خوبی در سطح شهرستان بودیم،درحوزه راه بجز ۶کیلومتر از جاده پیچاب باشت همه خیابان و کوچه های شهرستان  آسفالت شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که امروز از همه طوایف و جناح شهرستان باشت در این مجلس حضور دارند ، همزمان با رشد فرهنگی شهرستان فرهنگ سیاسی شهرستان هم رشد کرده است که یک نقطه عطف در در شهرستان است.

 

وی افزود: همه جناح ها در شهرستان در زمان انتخابات رقابت خود را دارند و در پایان همه با همکاری هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش میکنند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی