نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1396 - 9:07
شهروندان یاسوجی با بیان مشکلات نان در شهر یاسوج به موارد کم فروشی، عدم پخت مناسب، استفاده بیش از حد جوش شیرین و رسیدگی نکردن متولیان امر راجع به این قضیه اشاره کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ نان و نانوایی دو مقوله جدا نشدنی از سفره غذایی مردم می باشد که نحوه پخت و کیفیت آن همیشه ایام مورد توجه قرار گرفته است. با ایجاد چرخه صنعتی نان پزی و نحوه پخت آن این موضوع همواره با چالش روبرو بوده است.

در همین راستا چند ماهی است  که مردم یاسوج از کیفیت و نحوه پخت نان گله و شکایت دارند و با گذر از کنار اکثر نانوایی این معضل مورد بحث قرار می گیرد.

پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل در راستای رسالت خویش بصورت سرزده به چند نانوایی  نانوایی در سطح شهر یاسوج رفته و با مصاحبه با چندین تن از شهروندان این شهر راجع به نحوه و کیفیت پخت نان مصاحبه ای انجام داده است.

کیفیت پخت نان در شهر یاسوج همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد. آنچه از زبان شهروندان یاسوجی قابل برداشت می باشد همانا کم فروشی، عدم پخت مناسب، استفاده از بیش از حد جوش شیرین و رسیدگی نکردن متولیان امر راجع به این قضیه می باشد.

به نظر می رسد با تکثر نانوایی در سطح شهر یاسوج به همان نسبت نحوه کیفیت و پخت نان پایین آمده است. نبود نظارت کافی بر نانوایی ها و عدم رعایت متصدیان امر در نحوه خدمت رسانی به شهروندان می تواند مزید بر علتی می باشد که این روزها مردم این دیار از آن می نالند.

و اما در این شهر که مردم آن از نان بعنوان یکی از پر مصرف ترین منطقه کشوری از آن استفاده می کنند و در سبد غذایی شان امری جدانشدنی می باشد نیاز مبرم می طلبد که مسئولین و متولیان این قصه بیش از پیش عزم خود را جزم تا برای ساماندهی این مشکل اهتمام جدی بخرج دهند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی