نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1396 - 11:38
معاونت سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 گروه جهادگر دانشجویی از دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود جهت اعزام به مناطق زلزله زده غرب را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل مالک انوری پور در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی استان ضمن عرض  تسلیت به مردم و هم وطنان کشورمان درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور با بیان اینکه تکلیف بر آمادگی جمعی می باشد، گفت: گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های استان همواره در شرایط حساس آمادگی خود را حفظ کرده اند و آماده خدمت رسانی در نقاط مختلف و مورد نیاز هستند.

وی با اشاره به وضعیت موجود در غرب کشور، تصریح کرد: امروز وظیفه و تکلیف هر کدام از ما می باشد که آرام ننشینیم و برای کمک به هم نوع خود اقدام بکنیم.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان با عنوان اینکه 10 گروه جهادی از دانشگاه های یاسوج، آزاد اسلامی واحدهای یاسوج، گچساران و دهدشت، علوم پزشکی یاسوج، فنی یاسوج، پیام نور یاسوج و دهدشت، دانشکده نفت و گاز گچساران و  فرهنگیان یاسوج هم اکنون آماده اعزام می باشند، افزود: گروه های جهادی منتظر هماهنگی های لازم و اعلام نیاز برای اعزام هستند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی