نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1396 - 12:53
داود ایزدپناه عکاس هم استانی توانست رتبه دوم جشنواره عکس دنیا دنیا رنگ که با پشتیبانی شرکت سامسونگ صورت گرفت را به خود اختصاص دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شرکت سامسونگ از اوایل تابستان امسال اقدام به برگزاری مسابقه ی اینستاگرامی عکسی با عنوان «دنیا دنیا رنگ» کرد. در این جشنواره که تا دهم شهریور ادامه داشت، بیش از ۲۵۰۰ عکس دریافت شد و از این میان، سامسونگ عکس های برگزیده را انتخاب و به بهترین عکس ها جوایزی اهدا کرد. در مراسم اختتامیه ی جشنواره عکاسی دنیا دنیا رنگ، نفرات برگزیده، جوایزی دریافت کردند. 

 

دنیا دنیا رنگ در ابتدا مسابقه اینستاگرامی کوچکی بود که مورد استقبال عکاسان آماتور و حرفه‎ای زیادی در سراسر کشور قرار گرفت. 2500 عکس تقریبا از 300 عکاس تحویل دبیرخانه شد که پس از بررسی اولیه 700 عکس به دور نهایی راه یافتند. در نهایت به 5 عکس برگزیده و یک عکس با نگاه ویژه تندیس، لوح افتخار و جوایزی اهدا شد.

شرکت کنندگان باید در آثار خود به موضوع «رنگ در اقوام ایرانی» می پرداختند و حداقل دو اثر را با هشتگ #دنیادنیارنگ در صفحه اینستاگرام خود پست می کردند.

بر اساس گزارش داوران، ۲۵۰۰ عکس در این جشنواره شرکت کردند که در مرحله ی اول ۷۰۰ تصویر انتخاب شدند.

برگزیده نگاه ویژه سید محمدصادق حسینی، برگزیده اول شهاب ناصری، برگزیده دوم داود ایزدپناه از یاسوج ، برگزیده سوم سعید قاسمی، برگزیده چهارم مصطفی حسن‎زاده و برگزیده پنجم امیرحسین کمالی بودند.
دنیا دنیا رنگ با پشتیبانی سام سرویس برگزار شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی