نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1396 - 16:44
داستان بصیرت افزایی در راه معرفت شناسی به امام خویش به هیچ زمان و مکانی محصور نمی شود و گاهی در یک موکب ساده و بی ریا می توان به عشق معرفتی امام دلها دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ این روزها و در ایام اربعین مردم مسلمان و همیشه عاشورایی سراسر جهان بخصوص  کشور ایران با هر زحمتی خودشان را به حرم سیدالشهداء می رسانند تا به پیشگاه این امام همام عرض ارادت نمایند.

 دیار زاگرس نشین استان کهگیلویه و بویراحمد مردمانش آن قدر با صداقت و دلباخته سید و سالار شهیدان می باشند که از دور و با پای دل در حرم کبریایی و با عظمت امام شهداء پر می زنند و طلب حاجات می نمایند.

و اینجا در ورودی شهر یاسوج "موکب بسیج سازندگی" شاهد اتفاقی معنوی از جنس بصیرت بود که تا همیشه در یادمان و خاطرات اهل دل به ودیعت گذاشته خواهد شد.

خانمی دلباخته در عشق دیدار امام حسین (ع) خودش را هراسان و مضطرب به این موکب می رساند و با گریه و زاری طلب شفاعت دخترش را می نماید که از یک ساختمان چند طبقه ای به پایین پرت می شود.

مادری که از جگرگوشه دل بریده و آخرین راه و چاره  را در گوشه الطاف ارباب بی کفن به التماس می نشیند. این مادر در آخرین رمق های جا مانده از دختر خویش دست به دامان فرزند زهرا(س) می شود و نذر می کند که به بهانه شفاعت فرزند این بار با پای پیاده خود را به بین الحرمین برساند و با عرض ارادت و شیدایی در پیشگاه امام عاشقان فلاح و سعادت هر دو جهان را طلب نماید.

این بود قصه ارزشی داستان ما که مادری دل نگران به آرزوی خود رسید. و براستی داستان بصیرت افزایی در راه معرفت شناسی به امام خویش به هیچ زمان و مکانی محصور نمی شود و گاهی در یک موکب ساده و بی ریا می توان به عشق معرفتی امام دلها دست پیدا کرد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی