نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1396 - 8:10
وضعیت بد آسفالت خیابان های شهر یاسوج و ناهماهنگی بین سازمانهای خدمات رسان شهری باعث بروز مشکلات و ناراحتی هایی برای مردم این شهر شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل؛ یاسوج یکی از شهرهای لرنشین جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است .  شهر یاسوج 18 کیلومتر وسعت دارد. و دارای طبیعت بکر و سرسبز است.

وضعیت خیابانهای یاسوج قرار نیست به وضعیت مطلوب برسد. در این شهر علی رغم تلاش سازمانهای مربوطه  در جهت رفع  این معضل شهری  هنوز هم وضعیت خیابانها به حد مطلوب نرسیده اند. چاله های کنده شده در این شهر به وفور یافت می شود که اقدام به پر شدن آن  شده ، اما یا به طور مطلوب ترمیم نشده است و یا اصلا پر نشده است .

 

این مشکل درپی مواردی همچون ناهماهنگی بین ادارات و سازمانهای خدمات رسان دیده می شود . همانند آنچه که در حدود دو ماه گذشته  دیدیم خیابانهایی اصلی تازه آسفالت شده اند ولی باز در هفته های اخیر شاهد کنده کاری این آسفالت ها به وسیله دیگر سازمانهای خدمات رسان هستیم که باعث ناراحتی اذهان عمومی به ویژه راننده تاکسی هایی که در این خیابان ها مشغول به مسافر کشی هستند.

 

مشکلات دیگر در این خصوص نحوه اصلاح  و ترمیم این چاله هاست که به صورت اصولی انجام نمی گیرد چرا که بعد از پر کردن این چاه ها  یا از ارتفاع خیابان بالاتر بوده و یا فرونشست کرده است که باعث می شود وضعیت برای رانندگان  بدتر شود .

 

 برای نمونه خیابان دهراب پور  که از بلوار شهید قرنی شروع می شود وبه شهرک امام علی ختم می گردد و محل عبور و مرور خیلی از مردم به ویژه خط تاکسی این شهرک  می باشد،  دارای چاله ها و دست اندازیهای زیادی می باشد علاوه بر این خیابانهای مالک شرقی و غربی که به این خیابان متصل اند با گذشت حدود یکسال از اتمال کار سازمان خدمات رسان  هنوز اقدامامی در جهت آسفالت این خیابان ها نشده است و بعضا به وسیله بعضی از اهالی این خیابانها به وسیله ملات ماسه و سیمان پر شده است. مناطق و محله های در شهر که نیاز به ترمیم صحیح آسفالت یا آسفالت مجدد دارد کم نیستند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی