نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1396 - 13:23
مدیر کل انتقال خون بیان کرد : لازم می دانم به خاطر نیازی که به خون وفرآورده­های خونی در کشور بود و به ما اعلام کردند آن ظرفیت خوشبختانه تکمیل شده و ما بصورت اورژانسی نیازی به مراجعه نداریم .

رستم حسن زاده در گفتگو با چهارفصل ضمن عرض تسلیت به مناسبت ضایعه غم انگیز زلزله غرب کشور گفت:  به عنوان یک خدمت گذار از حضور پر مهر هم استانی­ ها در ارتباط با این بحرانی که در کشور بوجود آمد کمال تشکر و قدردانی را دارم و هم استانی های ما  نشان دادن حس ایثار گری و نودوستی آنها در کشور خیلی زیاد است.

 

وی افزود: مراجعه کنندگان جهت اهدا خون خیلی زیاد بود به طوری که نیروهای ما توان پاسخگویی لازم به  این عزیزان را نداشتند.

 

مدیر کل انتقال خون بیان کرد : لازم می دانم به خاطر نیازی که به خون وفرآورده­های خونی در کشور بود و به ما اعلام کردند آن ظرفیت خوشبختانه تکمیل شده و ما بصورت اورژانسی نیازی به مراجعه نداریم و خواهشمندیم که این مراجعه و اهدا خون بصورت عادی سوق پیدا کند و اگر کسی قصد اهدا خون را دارد می تواند این کار خدا پسندانه رو به روزهای آینده موکول کند.

 

وی بیان کرد:این حضور به شکل احساسی نباشد و به شکل برنامه ریزی شده مراجعه فرمایند تا ما هم بتوانیم این فرآورده ها را به صورت منطقی و برنامه ریزی شده مصرف کنیم تا در روزهای آینده با کمبود فرآورده های خونی مواجه نشویم و برنامه ریزی به شکلی باشد که به اندازه نیاز خون و فرآورده های خونی گرفته شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی