نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1396 - 8:37
راکد ماندن آبهای جاری در بعضی از مناطق شهر باعث بروز برخی مشکلات و ناراحتی هایی برای مردم و مغازه داران شده که ظاهری نامطلوب را برای شهرمان داشته .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ یکی از معضلات و مشکلات  شهری که باعث بروز ناراحتی شهروندان می شود و جلوه خیابانها و کوچه­ های شهرمان را از زیبایی دور می کند تجمع و روان نبودن انتقال نامناسب و غیر اصولی آب های سطی  و فاضلاب خیابانهاست.

 

 در بعضی موارد به دلیل اجرا نکردن اصولی و نامناسب  کانال های سطحی خیابانها  به جای سهولت در امرجابجایی و انتقال آبهای سطحی ، خود باعث بروز مشکل و تجمع آب در برخی نقاط شهر می شود که هم جلوه خوبی ندارد و هم باعث جمع شدن زباله و حشرات موذی در اطراف این آب های راکت می گردد. در برخی موارد نیز جمع آوری نکردن زباله ها که در کانال سد شده اند باعث بروز این مشکل می شود .

 

یکی از مواردی که هم اکنون شهریاسوج طی هفته های اخیر شاهد آن است خیابان هجرت دوم متصل از خیابان فردوسی  می باشد که با در نظر گرفتن اجرای نامناسب کانال های سطحی فاضلاب باعث بروز مشکل برای مردم و مغازه داران این خیابان گرده است . روان نبودن آب در این نقطه و راکد شدن آن باعث شده تا تجمع زباله در این ناحیه افزایش یابد و بعضا باعث بروز بوی نامطبوع در اطراف خود شود .

 

اگر مسئولان و متولیان خدمات رسان شهری فکری به حال حل این مشکل در سطح شهر که به نمونه از آن اشاره شد، نپردازند با در نظر گرفتن بارندگی در آینده نزدیک شاهد مشکلات بیشتر در شهر خواهیم بود که نیاز است مسئولان امر نسبت به بررسی این گونه موارد و رفع این چنین مشکلاتی قبل از بارندگی اقدامات لازم را انجام دهند.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا