نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1396 - 8:19
رئیس اداره ارشاد اسلامی چرام گفت:بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه سوگواره عاشورایی این شهرستان ارسال شد و مراسم اختتامیه این سوگواره صبح روز شنبه ۲۷آبان در سالن آموزش و پرورش چرام برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ سعید خردمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای شعر آئینی "مشک تشنه" به میزبانی شهر چرام در روز شنبه ۲۷آبان ماه امسال برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه سوگواره عاشورایی این شهرستان ارسال شد، گفت:مراسم اختتامیه این سوگواره صبح روز شنبه ۲۷آبان در سالن آموزش و پرورش چرام برگزار می شود.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام  با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم هر بخش (کلاسیک،سپید و بومی) جوایزی اهدا می‌شود، ابراز کرد: به نفر اول این سوگواره لوح تقدیر و کارت هدیه 6 میلیون ریالی، نفر دوم لوح تقدیر و کارت هدیه چهار میلیون ریالی و نفر سوم لوح تقدیر و کارت هدیه سه میلیون و 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

 

خردمند گفت:داوری آثار ارسالی با حضور هئیت داوران صورت گرفت واین مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستانی برگزار و از ۹نفر برگزیده تجلیل می شود.

 

وی اضافه کرد:استان‌ های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد دراین سوگواره منطقه ای حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ج

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا