نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1396 - 22:59
شرکت ملی نفت ایران به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی شرکتهای ملی مناطق نفتخیز جنوب از بین واجدین شرایط استخدام می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شرکت ملی نفت ایران به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی شرکتهای ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری، حفاری شمال، نفت و گاز اروندان، پایانه های نفتی و سایر واحدهای تابعه از بین واجدین شرایط مرد و زن در مقطع تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی (لیسانس ) و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختی ، طب صنعتی و گزینش استخدام می کند. 

تذکر 1: در رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی طبق دستورالعمل استخدام وزارت نفت، فارغ التحصیلان ممتاز در اولویت اول جذب قرارداشته و در صورت عدم تأمین نیرو از بین این دسته از متقاضیان ، از پذیرفته شدگان آزمون کتبی جهت انجام مصاحبه دعوت خواهد شد. 
تذکر 2: کارکنان اناث قراردادی موقت (مدت معین)و پیمانکاری شاغل در صنعت در صورت دارا بودن شرایط استخدام می توانند بدون توجه به جنسیت در رشته تحصیلی مرتبط با مدرک تحصیلی خود و صرفاً در مقاطع کاردانی و کارشناسی در آزمون استخدامی شرکت نمایند. 
تذکر 3: بنابر اعلام نظر اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرزندان معزز شهدا به منظور بهره مندی از تسهیلات سهمیه استخدامی ویژه فرزندان شاهد می بایست لزوماً در آزمون استخدامی ثبت نام و شرکت نمایند. 
تذکر 4:جهت تأمین نیاز نیروی انسانی استان بوشهر، سهمیه 50 درصدی متعلق به داوطلبان بومی این استان مطابق ضوابط و دستورالعملهای موجود اعمال خواهد شد و داوطلبان محترم استان مذکور مجاز به ثبت نام و شرکت در تمامی مقاطع تحصیلی (به غیر از دیپلم) خواهند بود. 
تذکر 5: جهت تأمین نیاز نیروی انسانی استان خوزستان ، سهمیه 100 درصدی مقطع دیپلم و 70 درصدی مقطع کاردانی متعلق به داوطلبان بومی این استان مطابق ضوابط و دستور العملهای موجود اعمال خواهد شد. 
الف ـ شرایط داوطلبان استخدام: 
1- شرایط عـمومی :
1ـ1ـ تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور 
1ـ2ـ عدم سوء پیشینه کیفری 
1ـ3ـ داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت (طب صنعتی) 
1ـ4ـ دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری در زمان ثبت نام (برای داوطلبان مرد) 
1ـ‎5ـ عدم اشتغال و تعهد به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آن و همچنین عدم استخدام بصورت پیمانی یا رسمی در واحدهای تابعه صنعت نفت (شرکت ملی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش و شرکتهای فرعی آنها) 

2- شـرایط سـنی : 
حداکثر سن برای داوطلبان مقطع دیپلم 23 سال (متولدین 1/1/64 و بعد از آن)، کاردانی26 سال (متولدین 1/1/61 و بعد از آن) کارشناسی30 سال (متولدین 1/1/57 و بعد از آن) و کارشناسی ارشد 34 سال (متولدین 1/1/53 و بعد از آن) می باشد. 
2-1-مدت زمان خدمت سربازی به حداکثرسن داوطلبان افزوده می شود. 
2-2- مدت سابقه کار معتبر، مفید و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر(به شرط پرداخت حق بیمه)، حداکثر به میزان 5 سال به سقف سنی فوق افزوده می شود(ارائه گواهی معتبر الزامی است). 
2-3- مدت زمان سابقه کار تمام وقت بصورت پیمانکاری طرف قرارداد واحدهای تابعه صنعت نفت و یا قراردادی موقت(مدت معین) به حداکثر سن افزوده می شود(ارائه گواهی های معتبر الزامی است). 
2-4- شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد: 
الف -داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه حضور داشته اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب دراثر مجروحیت 
ب - داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده اند، به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه 
ج - افراد خانواده شهدا و مفقودالاثرها(همسر، فرزندان،پدر و مادر، برادروخواهر)، جانبازان (فرد جانباز) و آزادگان (فرد آزاده) حداکثر به میزان 5 سال 
2-5- شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش است. 
2-6- کارمندان رسمی صنعت نفت که متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می باشند از شرط سنی معاف هستند. 

تذکر : با رعایت موارد فوق الذکر، تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم نباید از 30 سال، کاردانی 32 سال و برای کارشناسی و بالاتر از 40 سال بیشتر باشد. 

تعریف بومی : در این آزمون بومی به داوطلبانی اطلاق می گردد که محل تولد یامحل اخذمدرک تحصیلی دیپلم آنان یکی از شهرها و مناطق استانهای خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر باشد. 

3- شـرایط مـعدل : 
حداقل معدل برای داوطلبان با مدرک تحصیلی دیپلم 14، کاردانی و کارشناسی 13 می باشد. 
3-1- به داوطلبان بومی در مقطع دیپلم و کاردانی یک نمره و صرفاً در مقطع کارشناسی نیم نمره در شرط معدل تقلیل داده خواهد شد.
تذکر : افرادی که از مزایای این تبصره بهره مند می گردند حق استفاده از مزایای سایر بندهای شرط معدل را ندارند. 
3-2- بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد(فرزند شهید/مفقودالاثر) رعایت حداقل شرط معدل برای فرزندان شاهد داوطلب استخدام الزامی نمی باشد. لیکن رعایت حداقل معدل مورد پذیرش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است. 
3-3- شرط معدل برای داوطلبان شاغل بصورت پیمانکاری(طرف قرارداد واحدهای تابعه صنعت نفت) در مقطع دیپلم و کاردانی 12 و در مقطع کارشناسی 5/12 می باشد. 
تذکر: داوطلبانی که از مزایای این بند بهره مند می گردند حق استفاده از مزایای سایر بندهای معدل را ندارند. 
3-4- به داوطلبان شاغل که به هنگام ثبت نام بصورت قراردادی تمام وقت (با مدت معین) حسب ضوابط مصوب وزارت نفت به خدمت گرفته شده اند به ازای هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت 2/0 نمره و حداکثر یک نمره درشرط معدل آنان تقلیل داده می شود. 
تذکر: داوطلبانی که از این بند استفاده می نمایند حق استفاده از سایر بندهای معدل را ندارند. 
3-5- فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شیراز، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعت نفت صرفاً در رشته های فنی با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند. 
3-6- رعایت شرط معدل برای کارکنان رسمی صنعت نفت که متقاضی تعدیل مدرک می باشند الزامی نیست. لیکن می بایست حداقل شرط معدل مورد پذیرش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رعایت شده باشد. 

4- شرایط مدرک تحصیلی : 
4-1- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمونهای استخدامی قابل قبول است که از لحاظ ارزش علمی، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد. 
4-2- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود). 
4-3- تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است. 
4-4-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد. 
تذکر 1 : فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر نخواهند بود. 
تذکر 2 : مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد. 

5- شرایط فارغ التحصیلان ممتاز: 
فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی(لیسانس) ورودی سال 75 به بعد و کارشناسی ارشد ورودی سال 77 وبه یعد دانشگاههای داخل کشور و در خصوص دانشگاههای خارج کشور بدون در نظر گرفتن سال ورود به دانشگاه ، در رشته های مورد نیاز (مندرج در جدول شماره 2)، که دارای یکی از شرایط مندرج در جدول شماره 1 باشند بدون شرکت در آزمون کتبی به مرحله بعدی (مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختی) راه خواهند یافت، لذا داوطلبانی که واجد شرایط ذکر شده می باشند لازم است کلیه مدارک معتبر و سایر مدارک مربوط به احراز شرایط ممتازی را درصورت دعوت به مصاحبه ارائه نمایند. به داوطلبان اکیداً توصیه می گردد پس از اطمینان از دارا بودن شرایط و مدارک لازم، ادعای ممتازی نمایند چرا که این ادعا باعث می گردد تا فرد در آزمون کتبی شرکت داده نشود و درصورت عدم احراز شرایط ممتازی فرصت شرکت در آزمون کتبی و ادامه فرایند را نیز از دست بدهد. 
تذکر 1 : فارغ التحصیلان ممتاز تحت هر شرایط مشمول استفاده از امتیازات تقلیل شرط معدل اعلام شده در بند 3 نمی باشند و صرفاً معدلهای اعلام شده در جدول شماره1 ملاک عمل خواهد بود. 
تذکر 2 : متقاضیانی که به عنوان فارغ التحصیل ممتاز در آزمون استخدامی ثبت نام می نمایند، در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح (غیرواجد بودن) از شرکت در آزمونهای بعدی استخدامی شرکت ملی نفت محروم خواهند شد لذا داوطلبان می بایست پس از اطمینان کامل از دارا بودن شرایط ممتازی اقدام به ثبت نام نمایند.
برای نام نویسی در این آزمون به  پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدامی شركت ملي نفت ايران و شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران  مراجعه کنید.

ثبت نام در اين آزمون صرفاً از طريق پايگاه اينترنتي http://azmoon.nioc.ir امكان پذير مي باشد وكليه اطلاع رساني هاي مربوط به فرآيند نيز فقط از طريق آن انجام خواهد شد؛ لذا داوطلبان موظفند با مراجعه مستمر به همين پايگاه در جريان آخرين اخبار مربوطه قرار گيرند.

داوطلب گرامی، فایل مربوط به دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را در قالب PDF از لینک های زیر دریافت نمایید.  
   
آزمون فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار متوالی و مرتبط
 
PDF
   
آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی