نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1396 - 14:45
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از برنامه های هفته بسیج در شهرستان چرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛سید حمزه محقق زاده در جلسه هماهنگی هفته بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،گفت:امروز انقلاب برکات زیادی داشته که یکی از آنها بسیج است و سایرکشورهای دنیا هم که ازاین تفکر بهره برده اند، توانسته اند درمقابل مستکبرین مقاومت کنند.

 

 

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون جانفشانی های رزمندگان و شهدا هستیم، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام بسیار حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام  با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این هفته،اظهار داشت:عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده ای شهدا و جانبازان بسیجی، اجتماع عظیم بسیجیان در مصلی،اعزام تیم های درمانی امدادی به مناطق محروم، برپایی نسشست های بصیرتی ،روشنگری با حضور بسیجیان  را به عنوان  برنامه ها و مراسمات روزهای  هفته بسیج در نظر داریم.

 

وی افزود:از دیگر فعالیت ها و برنامه های بسیج در شهرستان چرام می توان به برگزاری کوهپیمایی بسیجیان،یادواره های دو بخش چرام و سرفاریاب ،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه و... اشاره کرد.

 

 

محقق زاده در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:هرکس که در ذهن خود مبحث کمک رسانی و محرومیت زدایی را بپرورد،بسیجی است و بسیجی بودن متعلق به گروه یا جریان خاصی نبوده و نیست.

 

 

وی در پایان گفت:امید که همواره در تقویت این ذخیره الهی و هم چنین تحقق تفکر الهی و معنوی بسیج  که از آرمان های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبر ی(مدظله العالی) است، کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/ق

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی