نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آبان 1396 - 20:48
رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک عنوان کرد:
آمادگی پیام نور لیکک برای پذیرش دانشجو در 6 رشته تحصیلی
دانشگاه پیام نور شهر لیکک با شرایط و مزایای ویژه نسبت به سایر دانشگاه ها، در 6 رشته تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک با اشاره به مزایای ویژه تحصیل در این دانشگاه، گفت: علاقمندان برای ثبت نام و پذیرش بدون کنکور در پیام نور تنها تا ۳۰ آبان فرصت دارند.

سید سجاد موسوی مطهر تصریح کرد: این مرحله از پذیرش براساس سوابق تحصیلی متقاضی و در دوره‌ی کارشناسی دانشگاه پیام نور می باشد که متقاضیان تنها تا 30 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه پیام نور لیکک نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور لیکک  در این دوره از ثبت نام در 6 رشته مدیریت دولتی، حسابداری، علوم اجتماعی، الهیات، ادبیات و کامپیوتر پذیرش دارد.

موسوی مطهر در ادامه با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، گفت:این دانشگاه دولتی و مورد تایید وزارت علوم است و بین دانشگاه های کشوری پایین ترین شهریه را از دانشجویان دریافت می کند.

وی گفت: استفاده از شیوه های آموزش ترکیبی( الکترونیکی و حضوری) و انتخاب محل آزمون به دلخواه دانشجو، این امکان را فراهم می کند که  متقاضیان از هر نقطه کشور بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهر لیکک سهولت در تغییر رشته، مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو و اعطای وام تحصیلی به میزان 80درصد شهریه را از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد و افزود:امتیاز ویژه ما به کارمندان و شاغلین دانشجو حضور اختیاری در کلاسهاست.

موسوی مطهر خاطرنشان کرد: تدریس کتاب های چاپ دانشگاه پیام نور در دیگر دانشگاه های کشور نشان از رتبه مناسب و رعایت استاندارهای لازم توسط این دانشگاه دارد که نتیجه آن را به صورت عملی در درصد بالای قبولی دانشجویان و فارغ تحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های ارشد، دکترا، وکالت و آزمون های استخدامی رسمی کشور مشاهده می کنیم.

وی گفت: واحد های گذرانده دانشجویان دوره های کاردانی در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور، با رشته جدید تطبیق و پذیرفته می شوند.

موسوی مطهر افزود: محیط امن و آرام این دانشگاه برای مطالعه به همراه اینترنت پر سرعت رایگان ویژه دانشجویان ، کمترین هزینه برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه، اختیاری بودن کلاسها دانشگاه پیام نور لیکک را به مکان استانداردی برای انخاب رشته تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی