نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1396 - 21:20
جوان سوقی با ورود به عرصه خوانندگی حماسی،ارادت خود را به رهبر انقلاب نشان داد و هدفش را ترویج ارزش ها و اشخاص انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ «آرمین کرم پور» را علاقه‎مندان به موسیقی ارزشی و انقلابی با قطعه «رهبر من» شناختند.

 

جوان سوقی با ورود به عرصه خوانندگی حماسی،ارادت خود را به رهبر انقلاب نشان داد و هدفش را ترویج ارزش ها و اشخاص انقلاب اسلامی دانست.

 

آهنگی که برای علاقه به رهبر انقلاب و نشاندن اشخاص باارزش انقلاب به دیگران اجرا شده بود، آن هم توسط یک خواننده جوان شهرستانی است.

 

آرمین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:شعارش در موسیقی « فریادی از جنس اعتقاد و آرمان» است.

 

وی ادامه داد: یک وقت این فریاد می شود «سراب آیین» که فریادی است بر سر استکبار و یک وقت دیگر این فریاد می شود «اوج گمنامی» که از جنس بغض یک ملت است.

 

کرم پور گفت: هنرمندان میتوانند  ارزش های دینی را به قاب تصویر بکشند.

 

وی با همکاری و مشورت خوانندگان مطرحی همچون حامد زمانی و محسن یگانه انگیزه بهتری پیدا کرده است و احتمال اینکه در کارهای بعدی تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ از من به گوش برسد،هم بسیار زیاد است.

 

این خواننده جوان  اولین اثر جدی خود را با عنوان «رهبر من» با هدف شناخت اشخاص انقلاب و نشاندن الگو ها و اهداف مسیر انقلاب اسلامی اجرا کرده است که اثر بعدی خود را با همکاری خوانندگان حماسی منتشر می کند.

 

دانلود آهنگ ((رهبر من)) :

گفتنی است این آهنگ با تنظيم سعيد مغانى و ميکس صدای محسن يگانه و خوانندگی آرمین کرم پور منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی