نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1396 - 14:58
در نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی؛
برنامه های هفته بسیج شهرستان بهمئی تشریح شد+جزئیات
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  آوای ماغر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج،گفت: به فرمایش امام راحل(ره)، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

سرهنگ سید روح الله شاهینی تصریح کرد: ما معتقدیم که هر چه داریم از همت بسیجیان است بنابراین امسال قصد داریم هفته بسیج را با قوت، اقتدار و با حرمت و تکریم حداکثری بسیجیان در شهرستان برگزار کنیم.

شاهینی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری ما در شرایط سخت و دشواری هستیم و بسیج در این شرایط نقش ارزنده ای برای کشور دارد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج داریم که بیشتر آنها با محوریت مشارکت بسیجیان و در راستای تکریم مقام بسیج است.

وی گفت:همایش پیاده روی خانواده، میقات حلقات صالحین شهرستان در نماز جمعه،نشست های بصیرتی و روشنگری و دیدار با امام جمعه شهرستان از برنامه هایی است که در طول هفته بسیج در شهرستان داریم.

شاهینی افزود:سرکشی از طرح های اقتصاد مقاومتی و انتخاب و معرفی طرح های برتر در این حوزه، برپایی صبحگاه مشترک، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری میدان تیر ،برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه حلقه های صالحین از دیگر برنامه هایی است که برای گرامیداشت هفته بسیج در نظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تکریم مقام شهدا و جانبازان برنامه های  برگزاری یادواره شهدا،  سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهرستان در این هفته در دستور کار ما می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت:مهم ترین برنامه هفته بسیج که به عنوان برنامه شاخص در این هفته می باشد، حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان شهرستان در 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و روز بسیج می باشد که با حضور مسئولان شهرستان و تمامی بسیجیان شهرستان بهمئی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی