نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1396 - 17:05
کوههای منطقه "تیراحمد پراشکفت" شهرستان بویراحمد عصر دیروز دچار آتش سوزی شده است که این آتش سوزی توسط نیروهای منابع طبیعی و مردمی در حال مهار شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر دیروز کوههای منطقه "تیراحمد پراشکفت" شهرستان بویراحمد دچار آتش سوزی شده است که این آتش سوزی توسط نیروهای منابع طبیعی و مردمی در حال مهار شدن است.

روستای زیبای پراشکفت در 55 کیلومتری شهر یاسوج قرار داره.این روستا دارای آب فراوان می باشد که از به هم پیوستن دو رودخانه دشتروم و بابکان در این روستا رودخانه کبکیان شکل می گیرد و با عبور از پراشکفت و سپس چیتاب در منطقه دو روهان با بشار تشکیل یک رود بزرگ را می دهند.

کهگیلویه و بویراحمد قریب به هشت درصد جنگل های کشور را دارا است و با آغاز فصل گرما آتش سوزی های متعددی در مناطق مختلف آن روی داده است که بخش زیادی از آن به دلیل عدم توجه مردم به رعایت ایمنی در روشن کردن آتش در برخی مناطق است.

گفتنی است از ابتدای امسال تا 15 تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل آتش سوزی‌ 258.69 هکتار از جنگل‌ها و مراتع استان در آتش سوخت که خسارت آن بیش از 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

 باید به اینکه توجه کرد که حوزه استحفاظی و کمک رسانی آتش نشانی درون شهری است و همت همه دستگاه های اجرایی استان را می طلبد تا در چنین موارد بحرانی مشکلات در سریعترین زمان حل شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی