نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1396 - 21:34
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام با حضور مسئولان شهرستان و کارشناس کمیته برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ عصر امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام با حضور مسئولان شهرستان و کارشناس کمیته برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

این جلسه تحت عنوان توزیع اعتبار توازن منطقه ای یا همان ماده ۱۸۰ در حوزه های مختلف مدیریتی شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه مسئولان و مدیران شهرستان،مطالبات و طلبهای پیمانکاران را از پروژه های دولتی عنوان کردند که در ادامه این جلسه  امام جمعه چرام با بیان میزان اعتبار برای تکمیل مصلای این شهر خواستار تعیین اعتبار برای ادامه کار در این مکان شد که در ادامه اعتباری به مصلای چرام داده شد.

 

 

در ادامه این جلسه، مرکز جامع سلامت روستای کره شهبازی،چرام، دمدره و همچنین سرفاریاب به علت کمی اعتبار و طلب پیمانکار متوقف بود، اعلام شد که میزان قابل توجهی اعتبار به این پروژه تعلق گرفت.

 

بر اساس این گزارش مشکل کف سالن ورزشی آموزش و پرورش که سال گذشته در ردیف اعتبارات ماده ۱۸۰ قرار گرفته بود، از سوی مدیر آموزش و پرورش دوباره بیان و پیگیری شد  که متاسفانه با بیان اینکه،این پروژه خارج از برنامه اعتبارات توازن منطقه ای است، درخواست وی رد شد.

 

سعادت نشان کارشناسی فرمانداری چرام نیز با بیان اینکه گلزار شهدای این شهر ساماندهی شده است،بیان کرد: این پروژه ساماندهی شده و فنداسیون آن کار شده است و در حال حاضر بحث مسقف بودن آن در میان بوده که به علت نداشتن طلب گذشته پیمانکار در این ردیف اعتبارات قرار نمیگیرد.

 

داریوش پاداش فرماندار چرام نیز در خطاب به مدیر بنیاد شهید چرام عنوان کرد: اگر پیمانکار بنیادشهید شهرستان تا دو هفته دیگر کار درب و پنجره ی گلزار شهدای چرام را انجام ندهد، شهرداری چرام اعلام آمادگی اتمام این کار را کرده است.

 

عزیزی مدیر میراث فرهنگی شهرستان مطالبه پیمانکار محوطه چشمه بلقیس را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این منطقه نیازمند بازسازی محوطه و فضاسازی و همچنین نصب نمازخانه پیش ساخته است.

 

وی افزود:سرویس بهداشتی و روشنایی این منطقه تفریحی نابسامان مانده است.

 

علی نوری  نیز در این جلسه عنوان کرد:هیچگونه تفاهم نامه ای شهرداری با میراث فرهنگی برای محوطه تفریحی چشمه بلقیس امضا نکرده  و ندارد.

 

وی افزود: مهمترین مشکلات شهر چرام بهسازی معابر،کمربندی غربی شهر و ترمیم پارک ولایت و بوستان شهدای گمنام است.

 

 شهردار چرام گفت: اگر بوستان شهدای گمنام چرام را مشاهده کنید،۵۰ درصد آن فاقد استفاده بوده که پس از ۱۰ سال فقط همین اندازه پیشرفت فیزیکی را داشته است.

 

وی افزود: کمربندی چرام از سمت روستای آرند که بر سر راه دانشجویان دانشگاه‌های این شهرقرار دارد،شایسته دانشجویان نیست.

 

 شهردار چرام  اظهار کرد: کارهایی که در چرام صورت گرفته،همانند فردی است که کفش ندارد ولی عینک آفتابی میزند.

 

مدیر راه و شهرسازی چرام نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: اگر سه میلیارد تومان برای جاده چرام به دهدشت تخصیص داده شود، اتمام آن را قول خواهیم داد.

 

ذوالفقاری  افزود: پیمانکاران این جاده نیز پس از گرفتن رضایت آنها برای انجام ادامه کار،تکمیلی این جاده را تا برج ۱۲ اعلام کرده اند.

 

در ادامه این جلسه مدیران شهرستان چرام نیز یکی پس از دیگری مطلبات پیمانکاران پروژه های حوزه ی خود را عنوان کردند و از اعتبارات توازن منطقه ای،قول دریافت مقداری از این مطالبات داده شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی