نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1396 - 12:10
جلسه بررسی چالش ها و فرصت ها و وقف در علم و فناوری دقایقی پیش با حضور امام جمعه چرام، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ دقایقی پیش جلسه بررسی چالش ها و فرصت ها و وقف در علم و فناوری در چرام برگزار شد.

در این جلسه ابتدا داریوش پاداش با اشاره به غیبت برخی مدیران در این جلسه،بیان کرد:مدیرانی که حضور ندارند،مثل اینکه می خواهند هزینه ای پرداخت کنند که در این جلسه غایب هستند.

وی افزود:جای تاسف دارد که برخی مدیران در این جلسه شرکت ندارند و حتما این موضوع پیگیری میشود.

پاداش عنوان کرد:شهرستان چرام ظرفیت های زیادی دارد و نگاه بهتر و بیشتر خیرین میتواند کمک زیادی به افراد با استعداد این منطقه کند.

در بخش دوم این جلسه امام جمعه چرام با بیان بالایی ظرفیت و پتانسیل شهرستان چرام گفت:در شهرستان چرام پتانسیل های فراوانی وجود دارد که با وقف و درآمد آن میتوان کمک خوبی به سایر حوزه ها کرد.

وی اضافه کرد:باید به دو موضوع نیازسنجی و ایجاد انگیزه توجه ویژه کرد.

افشار با اشاره به اینکه چرا موقوفات صورت نمیگیرد،اظهار کرد:این مشکل به مدیران برمی گردد چراکه آنگونه که باید،وقف را جایگزین نکرده اند.

در پایان این جلسه یک هزار و پانصد متر زمین به اوقاف چرام توسط دهیار روستای القچین درجهت ایجاد مرکز رشد و فناوری اهدا و از هیئت امنای امامزاده بی بی رشیده(س) تجلیل شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی