نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1396 - 12:26
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد:
رشد علم و فناوری یک مرجع بزرگ است/استکبار از علم موشکی ایران ترس دارد
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ایجاد فرصت ها و چالش های چرام گفت: بسیاری از کشورها همانند ما منابع ندارند اما با سرمایه گذاری بر روی افراد با استعداد منابع مهمی را صادر میکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل چرام؛ حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ایجاد فرصت ها و چالش های چرام بیان کرد:هر کشوری برای توسعه نیازمند فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها است و باید در این مورد اولویت بندی شود.

 

وی افزود:سازمان اوقاف برنامه های خود را بر همین اساس و موقوفات علمی برنامه‌ریزی کرده است.

 

جنتی پور عنوان کرد: بسیاری از کشورها همانند ما منابع ندارند اما با سرمایه گذاری بر روی افراد با استعداد منابع مهمی را صادر می کنند.

 

 

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سردرگمی استکبار جهانی عنوان کرد: دنیای استکبار در خصوص علم موشکی ایران سردرگم است و تلاش می کنند که جلوی این تکنولوژی را بگیرد.

 

وی افزود:استکبار می‌داند که هدف، پیشرفته این موضوع دفاع از مظلومان است و به همین خاطر ترس دارد.

 

جنتی پور اضافه کرد:رشد علم و فناوری یک مرجع بزرگ است که اگر در دست هرکسی باشد،میتواند بر سایر حوزه ها می توانند تسلط پیدا کنند.

 

وی اضافه کرد:وقف در این زمینه می تواند نقش خوبی ایفا کند و استان ما ثابت کرده است که ظرفیت و موقوفات فراوانی دارد و با ورود به این استان چنین ظرفیتی را مشاهده می کنید.

 

 مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد:همه باید دست به دست هم دهیم تا جامعه ما آگاه تر شود و برای فرزندان نخبه و با استعداد ما زیرساختار فراهم شود.

 

 این مسئول در ادامه گفت:ما می دانیم که علیه وقف، تبلیغات سوء می شود زیرا که برخی دوستان در زمین دشمن توپ می‌زنند و بزرگترین صدمات را به وقت کشور زدند .

 

 

وی افزود: بنیاد پهلوی موقوفات متعددی را به نیروهای خودشان واگذار کرد که امام راحل با فتوای برگرداندن این موقوفها، برخی از آنها را به حالت اول برگرداند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا