نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1396 - 12:15
جلسه بررسی وضعیت گلخانه های فرودگاه یاسوج صبح امروز در سالن شماره یک استانداری با حضور استاندار، مدیر کل جهاد کشاورزی استان، رئیس فرودگاه یاسوج و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ جلسه بررسی وضعیت گلخانه های فرودگاه یاسوج صبح امروز در  سالن شماره یک استانداری با حضور استاندار، مدیر کل جهاد کشاورزی استان، رئیس فرودگاه یاسوج و جمعی از مسئولین برگزار شد که در ابتدای این جلسه رئیس فرودگاه یاسوج گفت: در خصوص قرارداد گلخانه با توجه به جلسات متعدد نتوانستیم به نتیجه برسیم و زمانی که مسوولیت فرودگاه یاسوج را بر عهده گرفتم تخلفاتی در نفس قراردادها وجود داشت.

 

وی افزود: هییت بازرسی و تشخیص تخلفات روی این مسایل حساس شده بودند و از طرفی جریان گلخانه های فرودگاه را هرچه می خواهیم پایان دهیم متاسفانه با برگزاری جلسات متعدد نتوانستیم در این زمینه موفق شویم ودوستان ما در نهادهای دیگر ما را به چشم پوشی از قوانین متهم می نمایند که  در این مرحله دولت را متهم به باج گیری کردند.

 

نباید به استان نگاه جزیره ای داشته باشیم

در ادامه استاندار ابراز داشت: دلیلی نیست اگر اختلافی در قراردادها بود حتما باید ملغی شود و نباید بحث رسانه ها را به این جلسات بکشانیم و بحث های قومی و قبیله ای را مطرح نماییم. 

 

وی تصریح کرد: قرارداد تا موعد قرار، یعنی بعد از 13 سال باید مورد توجه باشد و نباید به استان نگاه جزیره ای داشته باشیم و همه نهادها  اعم از جهاد کشاورزی، فرودگاه و دیگر دستگاهها باید به دور از هر گونه نگاه دیگری به مردم خدمت نمایند.

 

احمدی گفت: نگاه دولت و نظام این است که بنگاههای تولیدی نباید حذف شود.

 

تخلفات در قراردادهای گلخانه ای مطابق با قراردادهای دولتی نبوده

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت:  مداخله کارکنان دولت در قضیه گلخانه ها و فرودگاهها که همه کارمندان نگاه خویش را به این معطوف کرده اند.

 

وی افزود: تخلفات در قراردادهای گلخانه ای مطابق با قراردادهای دولتی نبوده و به غیر واگذار شده است که بدهی مربوط اجاره و اخذ قراردادها از تخلفات این مورد می باشد.

 

 قرارداد تا پایان موعد پابرجاست و فرودگاه حق دخالت ندارد

استاندار در بخش دوم سخنان خود گفت: فرودگاه این حق را دارد که اگر بعد از افتتاح گلخانه ها، به کس دیگری واگذار کرده باشد اعتراض نماید و این قرارداد بدون فسخ قرارداد تا پایان موعد پابرجاست و پیمانکاران گلخانه ای حق واگذاری به غیر را ندارند.

 

وی افزود: راه اصولی این است که فنس ها را تقویت و در یک گوشه راه ورود و خروجی را برای تسهیل کار مهیا کنید و نباید بعد از دو سال باز مشکلات مردم را دوچندان نماییم. 

 

احمدی بیان کرد: به تعداد معقول برای هر گلخانه 5 نفر نیرو به فرودگاه معرفی و فرودگاه موظف است برای آنان کارت تردد تهیه نماید و قرارداد تا پایان موعد پابرجاست و فرودگاه حق دخالت ندارد همچنین شرکت های طرف قرارداد باید بدهی شان را بپردازند در غیراینصورت فرودگاه میتواند از تردد نیروهای شرکت مزبور ممانعت بعمل آورد.

 

استاندار تصریح کرد: آقای محسنیان بخدا این ظلم است که مردم را اینجا جمع می کنیم مگر آنجا کسی بعنوان مشاور حقوقی نیست که مشاوره بدهد من حقوق نخوانده ام ولی باید دیدمان را عوض کنیم.

 

بعد از این قرارداد تلاش می کنیم که واحدهای گلخانه ای را به جای دیگری منتقل نماییم

در پایان مدیر کل جهاد کشاورزی با اشاره به سخنان استاندار ابراز داشت: تشکر از استاندار که با دغدغه اشتغال و بیکاری این مشکل را پیگیری کردند.

 

وی افزود: آقای محسنیان اگر تخلفی دال بر قرارداد است تاکنون به ما ندادند و اصرار ایشان بر حرف خویش دال بر جوانی شان است.

 

گوهرگانی تصریح کرد: بعد از این قرارداد تلاش می کنیم که واحدهای گلخانه ای را با مشورت و اصولی به جای دیگری منتقل نماییم.

 

مدیر کل جهاد کشاورزی گفت: در بحث رسانه من مطمئن هستم آن طور که می گویند نه من و نه آقای محسنیان بر علیه همدیگر اینطور صحبت نکرده ایم و رسانه پیازداغ این کار را بیشتر کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا