نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1396 - 12:11
صبحگاه مشترک مدرسه کوثر چرام صبح امروز با نواختن زنگ ایثار و شهادت و همچنین برگزاری جشن پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل چرام؛ صبح امروز به همت ناحیه بسیج دانش آموزی قاسم ابن الحسن(ع) چرام و همکاری آموزش و پروش این شهر، صف صبحگاهی مشترک به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و فرماندهی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین در مدارس چرام با نواختن زنگ ایثار و شهادت و جشن پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش برگزار و اجرا شد.

 

در این برنامه امام جمعه چرام بهترین موضوع  را معرفی تفکر بسیجی دانست و عنوان کرد:سخنان متدبرانه حضرت امام خمینی (ره) یک مجموعه جامع و کامل است و در سال 67 نیز فرمودند که من افتخارم این است که یک بسیجی هستم .

 

وی افزود: با تدبر در سخنان امام راحل مشهود است که تفکر بسیجی و هسته مقاومت باید در کل جهان صورت بگیرد و شاهد این هستیم که جنگ در سوریه و عراق، مقابله دو جبهه اسلام در برابر کفر قرار است

 

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: داعش با یک کار اطلاعاتی  توسط غربی ها بوجود آمد که هدف این گروه تروریستی  نابودی و نا امن کردن منطقه جمهوری اسلامی بود .

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تفکر بسیجی بر جامعه ما حاکم بود،اجازه دخالت بیشتر به داعش داده نشد.

 

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی