نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1396 - 13:09
وقوع زمین ‌لرزه 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه سبب جان باختن و مجروح شدن بسیاری از هموطنانمان شد که در این راستا مردم چرام کمک های خود را جهت ارسال به سمت مناطق زلزله‌زده اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل چرام؛ به دنبال وقوع زمین ‌لرزه 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه که سبب جان باختن صدها و مجروح هزاران نفر شد طی چند روز اخیر کمک‌های مردمی شهرستان چرام جهت ارسال به سمت مناطق زلزله‌زده جمع آوری شد.

 

رئیس هلال احمر شهرستان چرام نیز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری از جمع آوری کمک های مردمی نزدیک به 400 میلیون ریال خبر داد.

 

دستور افزود: در راستای کمک به هم وطنان عزیزمان در زلزله کرمانشاه مردم همیشه در صحنه شهرستان چرام قریب به 350 میلیون اقلام غیر نقدی همچون مواد غذایی،خشکبار،لباس و گرم کننده و... که در مجموع مبلغی قریب به 400 میلیون ریال است، به هلال احمر شهرستان اهدا کردند.

 

وی افزود:اهدای این کمک ها به هلال احمر ادامه دارد و با مناسب شدن آب وهوای منطقه موارد جمع آوری شده به استان کرمانشاه انتقال خواهند یافت.

 

بر اساس این گزارش بسیاری از نهاد ها همچون دهیاری ها و بخشداری مرکزی چرام برای جمع آوری کمک های مردمی به روستاهای اطراف شهرستان رفته تا کمک های نقدی و غیرنقدی آنها را جمع آوری کنند.

 

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی