نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1396 - 18:33
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد :
تفکر بسیجی حسین فهمیده ها؛ نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی بود
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اندیشه بسیجی را یک اندیشه عاشورایی دانست و آن را گره گشای کورترین گره هایی عنوان کرد که هیچ کس قادر به باز کردن آن نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به مناسبت هفته بسیج ، سرهنگ جهانگیر انصاری با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه یادگار امام (ره) یاسوج به تبیین تفکر و اندیشه بسیجی پرداخت و گفت : این تفکر و اندیشه ، یک تفکر واندیشه عاشورایی است . تفکر و اندیشه ای که یک نوجوان را از روستاهای محروم بویراحمد به سمت بسیج می کشاند و از این طریق وارد جنگ می شود و حالا شما باید در استمرار این راهی که شهیدان عزیز انتخاب کرده اند گام بردارید و در این تفکر و اندیشه ثابت قدم باشید .

 

انصاری افزود : این تفکر واندیشه عاشورایی و بسیجی بود که نظام اسلامی توانست به وسیله آن حکومت طاغوت و ظلم و جور و ستم ، که با پشتیبانی استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ، از ایران اسلامی به عنوان ژاندارم منطقه استفاده می کردند ، با رهبری های مدبرانه امام عزیز سرنگون کرد و ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام تبدیل شد .

 

وی در ادامه گفت : در آن زمان با وجود همه مشکلات در مقابل استکبار ایستادند و مرگ بر امریکا گفتند در حالی که کسی جرات نمی کرد به یک سرباز امریکایی ، مرگ بگوید و به او تعرض کند .

 

سرهنگ انصاری ادامه داد : ماحصل حماسه سازی های شهیدان عزیز به خصوص 36 هزار دانش آموز شهید ، قدرت و صلابتی است که قدرت مندترین کشورهای دنیا را به پای میز مذاکره بیاورد .

 

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان در ادامه صحبت های خود به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند " بسیج مدرسه عشق است " اشاره کرد و افزود : دانش آموزان این مدرسه حسین فهمیده هایی بودند که وقتی از دانش آموزان سوری و لبنانی و ...سوال می شود درس شجاعت را از چه کسی آموخته اید ، می گویند : حسین فهمیده و زمانی که از حسین فهمیده ها سوال می شد که این تفکر را از کجا یاد گرفتید ، می گویند این تفکر و اندیشه عاشورایی است .

 

وی ادامه داد : در خط مقدم معلمین در کنار دانش آموزان می جنگیدند و در پشت خاکریز به دانش آموزان  درس می دادند و در حقیقت در دو عرصه تعلیم و دفاع از دین خدا می جنگیدند .

 

انصاری افزود : اگر در کشور عراق و سوریه بسیج عمومی شکل نگرفته بود و ژنرال های کارکشته ایران اسلامی وارد این عرصه نمی شدند ، اکنون مردم سوریه و عراق پیروزی بر داعش را جشن نمی گرفتند .

 

وی به احیای اسلام ناب توسط امام خمینی (ره) به وسیله همین تفکر اشاره کرد و ادامه داد : دشمن همین تفکر را هدف قرار داده است و امروزه باید مواظب فضای مجازی که آن را اینقدر آلوده کرده اند ، باشید .

 

انصاری در ادامه بیان کرد : دنیا می داند که بسیج گره گشای گره های کوری است که هیچ کس قادر به باز کردن آن نیست و در هرعرصه و جنگی که گره ای برای نظام اسلامی به وجود آمده است ، با حضور و حماسه آفرینی خود و تبعیت از ولایت و لبیک گویی به امام حاضرشان ، آن را باز کردند .

 

سرهنگ انصاری در پایان توصیه هایی به دانش آموزان داشت و گفت : شهدای دانش آموز وظیفه شان را انجام دادند و تا تاریخ زنده است ، نام و یاد شهیدان عزیزی همچون حسین فهمیده ها زنده است ، زندگی نامه شهدا را مطالعه کنید و به آن وظیفه و رسالتی که در استمرار این راه دارید عمل کنید که اگر غافل شوید در آتش قهر الهی خواهید سوخت .

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی