نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1396 - 9:16
شهید ستار اورنگ سال ها به عنوان مربی و فرمانده آموزشی در پادگان آموزشی تیپ 48فتح و به عنوان فرماندهی لایق در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول خدمت بود و در آموزشهای تخصصی و هدف گیری رزمنده ای فوق العاده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهید ستار اورنگ در تیرماه سال 1341 دیده به جهان گشود. یکی از شاخصه های شهید، زندگی عشایری و ایلی وی بود و با توجه به عرق عشایر برای دفاع از مام وطن و استفاده آنان از سلاح، شهید نیز با سلاح اخت شده بود که شاید همین موضوع باعث شده است که تمامی لرزبانهای عزیز در تیراندازی با اسلحه مهارت خاصی داشته باشند.

در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور موثر در عملیات های رزمی ، نقش برجسته ای در تربیت و آموزش رزمندگان داشت.

شهید اورنگ سال ها به عنوان مربی و فرمانده آموزشی در پادگان آموزشی تیپ 48فتح و به عنوان فرماندهی لایق در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول خدمت بود و در آموزشهای تخصصی و هدف گیری یک رزمنده ای فوق العاده بود.

شهید اورنگ در زمان جنگ جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و آخرین مسوولیتش فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه ازدست مقام عظمای ولایت جایزه و از شبکه های مستقیم صداوسیما نمایش داده شد.
 
سردار ستار اورنگ، با پایان دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از حرم آل الله و حمایت از محور مقاومت به عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. 
این سردار سرافراز سپاه اسلام پس از آزادی شهرهای نبل و الزهراء از چنگال تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش، در ماموریت مستشاری در حلب سوریه روز جمعه 16 بهمن سال 1394 به فیض شهادت نایل آمد.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا