نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1396 - 19:53
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه غبارروبی گلزار شهدای یاسوج به مناسبت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف بسیجیان صبح امروز برگزار شد، گفت:با توجه به عمق محرومیت‌ها در استان، رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با تفکر بسیجی به مصاف محرومیت‌‌ها بروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه غبارروبی گلزار شهدای یاسوج به مناسبت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد در پاسخ به این سؤال که خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد تا چه اندازه در راستای تفکر بسیجی برای توسعه استان اقدام می‌کنند اظهار کرد: همه خبرنگاران استان ما خوشبختانه روحیه بسیجی دارند.

 

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان ما شرایط خاص خود را دارد و یکی از مشکلات مربوط به محرومیت‌های استان است که توقع داریم با تفکر بسیجی همه به دنبال رفع این مشکلات باشند.

 

انصاری تصریح کرد: اقدامات خوبی از سوی بسیج در راستای محرومیت‌زدایی استان تاکنون انجام شده و امیدواریم رسانه‌ها نیز به مانند همیشه نقش خود را در محرومیت‌زدایی استان ایفا کنند.

 

وی به کمکی که رسانه می‌تواند در راستای محرومیت‌زدایی استان داشته باشد اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند محرومیت‌های استان را به وسیله خبرها و گزارش‌های سازنده و فارغ از هرگونه جهت‌گیری و تنها برای خدمت به خلق‌الله و محرومین انعکاس دهند تا مسوولان بر اساس این گزارش‌ها و اخبار نسبت به محرومیت‌زدایی در سطح استان اقدام کنند.

 

جانشین سپاه فتح استان افزود: انتظار است تا رسانه‌های استان علاوه بر بحث محرومیت‌زدایی در حوزه جنگ نرم نیز اقدامات مؤثری داشته باشند و تلاش‌های دشمن را برای گمراه کردن نسل جوان به خوبی برملا کنند.

 

وی به یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی را برای کسانی که اطلاع ندارند به خوبی تبیین کنند و همچنین همه خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه اخیر را اطلاع‌رسانی کنند.

 

این فرمانده در سپاه فتح استان با بیان اینکه به عنوان یک سرباز کوچک انتظار دارم که نگاه رسانه‌ها در همه حال به کلام مقام معظم رهبری باشد افزود: اگر رسانه‌ها چنین عملکردی داشته باشند در همه حال موفق خواهند شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی