نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 11:09
به مناسبت هفته بسیج و روز شمار نشاط و تعالی خبرنگار این پایگاه خبری مصاحبه خواندنی با قهرمان هم استانی که در رشته های مختلف ورزش حائز رتبه بوده است را با هم می خوانیم.

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل؛ سید صادق موسوی اصل یکی از جوانان موفق در عرصه های  ورزشی و علمی استان کهگیلویه وبویراحمد که از سادات عباسی روستای طولیان از توابع شهرستان کهگیلویه و در حال حاضر ساکن شهر دهدشت است

در همین راستا پایگاه خبری چهار فصل مصاحبه ای اختصاصی با این جوان موفق هم استانی در عرصه های ورزشی انجام داده  که در ادامه بیشتر با وی آشنا می شویم.

در ابتدا خودتان را برای خوانندگان  معرفی نمایید.

سید صادق موسوی اصل؛متولد سال 1371 وفارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم.

 

ورزش را از چه زمانی شروع کردید؟

فعالیت در هنرهای رزمی را از سن نوجوانی شروع کردم و در حال حاضر بصورت حرفه ای ورزشهای رزمی را دنبال می کنم و همچنین به عنوان مربی و داور رسمی فدراسیون ووشو در حال فعالیت می باشم.


تاکنون چه عناوین و افتخاراتی در این عرصه کسب کردید؟
به عنوان بنیانگذار آکادمی هنرهای رزمی طولیان، عناوین و افتخارات ملی و بین المللی مختلفی را کسب نموده ام :

موفقیت در استاژ بین المللی آیکیدو

موفقیت در استاژ بین المللی تکواندو itf

کسب مدال طلا در مسابقات کشوری هاپکیدو whf

کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز در مسابقات کشوری ووشو

کسب مدال نقره مسابقات کشوری کونگ فو

کسب بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی در مسابقات استانی ووشو

 

برای آینده ورزشی و قهرمانی خود چه اهدافی دارید؟

هدفم را برای آینده بر روی کسب افتخارات بزرگ در میادین بین المللی و جهانی هنرهای رزمی متمرکز می کنم و همچنین برای پیوستن به لیست مشاهیر هنرهای رزمی جهان تلاش میکنم.


چگونه به ورزش های رزمی علاقه مند شدید؟
با توجه به اینکه پدرم از پیشکسوتان ورزشی شهر دهدشت هستند و همچنین از دوران جوانی تاکنون در رشته کاراته فعالیت دارند، ابتدا از طریق پدرم با هنرهای رزمی آشنا شدم و در ادامه به دلیل جذابیت،هیجان و حس اعتماد به نفسی که در هنرهای رزمی  دیدم علاقه زیادی به این نوع رشته های ورزشی پیدا کردم که خوشبختانه تا به امروز به لطف خدا و حمایت خانواده ام به خصوص پدرم که مشوق اصلی من هستند توانستم عناوین و افتخارات مختلفی را در سطح ملی و بین المللی کسب کنم.

فعالیت های ورزشی چه تاثیری در درس و تحصیلات شما داشته است؟

فعالیت های ورزشی به دلیل تاثیر در سلامت روح و جسم و همچنین تقویت عملکرد ذهن در یادگیری و هماهنگی در کنار تحصیلات برای من بسیار مفید بوده است و خوشبختانه در امر تحصیلات هم موفقیت هایی کسب کردم از جمله:
کسب گواهینامه بین المللی  mis از موسسه World Wide Science  مالزی همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه مالزی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور  

عضویت در انجمن بین المللی علوم کامپیوتر آلمان

 کسب مقام اول مسابقات طراحی وب تیم های سایبری دانشگاههای استان خوزستان

 

اگر بخواهید از کسی تشکر کنید اون فرد کیست؟

در واقع مشوق و حامی من در تمامی این موفقیت ها پدرم بوده که از همین رسانه از زحمات و حمایتهای بی وقفه اش تشکر میکنم و قول میدهم که ان شاءالله درآینده ای نزدیک با توکل برخدا و کسب افتخارات بزرگ بین المللی و جهانی گوشه کوچکی از زحماتش را جبران کنم.

چه انتظاری از مسئولان دارید و شما برای ترغیب نوجوانان وجوانان به ورزش  حرفه ای چه راهکاری پیشنهاد می دهید؟

انتظار می رود مسئولان بسترهای لازم  را برای همگانی کردن ورزش و جذب حداکثری جوانان به سوی ورزش فراهم کنند و با جذب اسپانسر و کمک های مالی  برای ورزشکاران زمینه را برای ورزش قهرمانی در شهرستان کهگیلویه مهیا سازند.

در پایان چه صحبتی دارید؟

ضمن تشکر از شما  که این وقت را در اختیار بنده قرار دادید،برای همه ورزشکاران به خصوص ورزشکاران استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد بزرگ آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم همراه با تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی همچنان شاهد افتخار آفرینی جوانان این دیار در میادین ملی و بین المللی باشیم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی