نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 13:41
به همت اداره تبلیغات اسلامی باشت صورت گرفت:
تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان باشت+تصاویر
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت در جلسه ظهر امروز تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی گفت: فضای فرهنگی و مذهبی شهرستان باشت با توجه به پیشرفت مذهبی هنوز هم بافت مذهبی خود را حفظ نموده و با توجه به هجمه های فرهنگی فراوان نسبت به شهرستانهای دیگر بهتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل  از باشت نیوز؛ ظهر امروز سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت در جلسه تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی باشت ضمن تشکرازفعالان فرهنگی ،قرآنی واصحاب رسانه که به خوبی در برنامه های فرهنگی شرکت کرده و پوشش خبری میدهد، تصریح کرد: در مسائل فرهنگی ضعف هایی وجود دارد و این واقعیت است که بخشی از مشکلات فرهنگی به خانواده ها و بخشی دیگر به فعالان فرهنگی برمی گردد.

 

حجت السلام اکبر ظهرابی گفت: فعالان فرهنگی باید در حوزه کاری خود به معضلات جامعه کمک کنند و باید در حوزه قرآنی،مداحی،آموزه های دینی شاگردانی را تربیت کنیم که این افراد بتوانند افراد بیشتری را جامعه مورد تعلیم قرار دهند. 

 

وی در ادامه به معظلات موجود در شهرستان پرداخت و گفت: طلاق، بیکاری، کم رنگ شدن قران در بین جوانان از جمله معضلات مطرح می باشد که بایستی برای رفع آن تلاش بیشتر خود را به کار گیریم.

 

حجت السلام ظهرابی  افزود: متاسفانه در بروز این مشکلات گاهی خود ما نیز مقصر هستیم چرا که گاها جامعه هدف را به خوبی شناسایی نکرده و برای  رفع این مشکلات تلاش نمی کنیم.

 

وی تاکید کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر که یکی از وظایف دینی ما نیز می باشد کمک شایان توجهی به رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه می کند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت عنوان کرد: فضای فرهنگی و مذهبی شهرستان باشت  با توجه به پیشرفت مذهبی هنوز هم بافت مذهبی خود را حفظ نموده و با توجه به هجمه های فرهنگی فراوان نسبت به شهرستانهای دیگر بهتر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی