نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 15:41
سرپرست فرمانداری چرام گفت: در حقیقت نباید اسم قاتلان مسلمانان مصری را انسان نامید چرا که این جنایت غیر قابل بخشش است و از خداوند خواستاریم این افراد را به سزای عملشان برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل  از چرام،عصر امروز سرپرست فرمانداری چرام در نخستین مجمع شورای سلامت شهرستان چرام ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و بیان ایثار و فداکاری های سبزپوشان امنیت و فرهنگ بیان کرد: هر دولتی یک شعاری دارد و در طول دوران دولت ما،در حوزه سلامت برای خود یک برند به جای گذاشته است.

 

 

پاداش افزود:یادمان نرفته است که در حوزه سلامت افراد زیادی از هزینه‌های بیمارستان ها و بیماری ها گله داشتند.

 

 این مسئول ضمن تسلیت کشتار مسلمانان در مصر و ابراز همدردی با خانواده‌های این افراد عزیز،عنوان کرد: در حقیقت نباید اسم قاتلان این افراد عزیز را انسان نامید چرا که این جنایت غیر قابل بخشش است و از خداوند خواستاریم این افراد را به سزای عملشان برساند.

 

وی افزود: رفع بحران دارو و تجهیزات پزشکی از جمله خدمات خوب دولت بود که در همین حوزه نیز تحریم بودیم.

 

سرپرست فرمانداری چرام اضافه کرد: با وحدت میان دولت و مردم و همچنین مقام معظم رهبری تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم و در آینده نیز این هماهنگی افزایش خواهد یافت.

 

 وی حمایت از بیماریهای لاعلاج را یکی از خدمات دولت بیان کرد و گفت: دسترسی به خدمات سلامت و بهداشتی آسان تر شده است.

 

پاداش اضافه کرد: از نماینده محترم شهرستان های چهارگانه تشکر می‌کنیم چرا که با همکاری بالا با خیرین به ظرفیت های شهرستانی توجه ویژه کرده اند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی