نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1396 - 18:20
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز در دیداری که از نهادهای کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته بسیج داشت، گفت: امروزه ما در زمینه های موشکی در منطقه حرف اول را میزنیم قطعا اگر قدرت موشکی ما نبود گفتمان دشمنان ما به شکل دیگری بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  چهار فصل؛ ظهر امروز جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در دیداری که از نهادهای کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته بسیج داشت، گفت:هدف از این دیدار تکریم ساحت مقدس امام خمینی (ره) و شهیدان بسیج در این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره دوران تلخ و شیرین حماسه سازان بسیج  را که در آن  دوران برگ زرین تاریخ هشت ساله  دفاع مقدس را به نام خود ثبت کردند.

وی با ابراز این که  کم سن و سالترین قشرجامعه ما در هشت سال دفاع مقدس  قشر دانش آموزی بود و این قشر در دوران دفاع مقدس بیش از  پانصد هزار نیروی دانش آموز در جنگ داشت افزود:  از این  پانصد هزار شهید ، سی و شش هزار نفر به شهادت رسیدند که این هم کم جمعیتی نیست.

انصاری تصریح کرد: وقتی که ایران اسلامی به مدیریت استکبار جهانی در زمان قبل از انقلاب به عنوان ژاندارم منطقه در خاورمیانه  حکم می کرد که باز هم این قدرت به ایران داده شده بود و خود استکبار پشتیبان بود.

وی افزود:کشورهای اسلامی هر موقع که  آمریکا  ذائقه آن تلخ می شد به آن کشورها حمله می کرد اما امام  آمد و  یکبار دیگر اسلام ناب را احیا کرد و یک حکومت  چند صد ساله  طاغوت را از بین برد.

 

جانشین سپاه فتح تصریح کرد: در همه زمینه ها دیدیم که هر گونه تعرضی که به خاکمان شد چگونه جواب گرفتند و دیدیم که اگر شهیدان،روحیه جهاد و شهادت این بسیجیان و امام نبودند  قطعا این پیروزی محقق نمی شد.

 

وی با اشاره به  اوایل  جنگ گفت: برای تامین سلاح های  کوچک مشکل داشتیم اما امروزه ما در زمینه های موشکی در منطقه حرف اول را میزنیم قطعا اگر قدرت موشکی ما نبود گفتمان  دشمنان ما به شکل دیگری بود.

 

انصاری بیان کرد: در بحث فتنه 88 بعضی از خواص غفلت کردند که اینها همه سنگ اندازی هایی بود که در ریل پیشرفت جمهوری اسلامی قرار دادند که آنها را پشت سر گذاشتیم .

وی  با اشاره به  لزوم بصیرت دهی و روشنفکری افزود: در زمان حال یکی از کارهای لازم برای جهموری اسلامی روشنگری و بصیرت دهی استکه این کار حاصل نمی شود جز با تلاش و کار بر روی فرهنگ سازی برای بالا بردن سطح مطالعه مردم .

 

در بخش دوم این دیدار مسوول  حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت : دانشنامه جنگ از برنامه های مهم حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس است که با جمع آوری مستندات از طریق قشرهای مختلف  بسیجیان زمینه مناسب جهت تبیین ارزش های دفاع مقدس را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی