نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1396 - 10:30
فرمانده سپاه فتح استان شب گذشته در همایش انقلابیون جهادی گفت: امروز ما شاهد صدها هزار نیروی مسلح بسیجی جهت مبارزه با دشمنان اسلام از پاکستان، افغانستان، ایران، عراق و سوریه تحت یک فرمان برای مبارزه با دشمن آماده هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از جهادگران نمونه شب گذشته همایش انقلابیون جهادی با حضور فرماندهان بسیجی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار شد.

دکتر مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در آغاز این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: با برچیده شدن داعش از سوریه و عراق که جامعه بسیج دانشحویان بیش از پیش در تمامی مراحل بدرخشند.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت های بسیج دانشجویی در عرصه های مختلف، پیروزی بر دشمن در نقش مدافعان حرم، جنگ تحمیلی و کمک و مساعدت به زلزله زدگان کرمانشاه خودش تبلور عینی بسیج و طنین انداز تفکر بسیجی در جهان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: امثال حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی ها به تعبییر رهبر انقلاب همچون امام علی با تمام وجود در خدمت اسلام هستند. وقتی بسیجبان به کوخ نشینان خدمت میکنند مصداق همان مدافع حرمی می باشند که افتخار می آفرینند.

مهدوی با اشاره خدمات بسیج استان اشاره کرد: برگزاری یادواره شهداء ، آموزش کلاسهای تقویتی برای دانش آموزان در مقاطع مختلف برگزار شده است. بحث پزشکی دندانپزشکی و ویزیت رایگان از طرحهای بسیج و بازسازی مدارس و ترمیم و نوسازی خانه های محروم موارد زیادی داشتیم که نمونه عینی آن در پاتاوه یاسوج افتتاح گردید.

این مسئول بسیجی در پایان گفت: ورود به کرمانشاه ، مساعدت و همیاری با زلزله زدگان این استان را نهایت خدمت رسانی بسیج و ورود به مسایل اجتماعی را با افتخار مربوط به بسیج برشمردند.

دکتر ساداتی سخنگوی بسیج سازندگی در این مراسم با برشمردن خدمات جهادگران بسیجی گفت؛ در عرصه مقاومتی و صنایع تبدیلی بیش از 2553 کارگاههای تولیدی ایجاد نموده ایم و با اشتغال زایی بیش از 3000 نفر مشغول بکار شده اند.35 پروژه محرومیت زدایی را در دست اجرا داریم که شامل تکمیل خانه عالم، یادمان شهداء ، کانال های کشاورزی و غیره را در دست اجرا داریم.

ساداتی در ادامه بیان کرد: برپایی 16 بیمارستان صحرایی را تاکنون داشتیم، بیش از 3900 نفر را در بحث سوادآموزی از نعمت سواد در مقاطع مختلف بهره مند ساختیم و بیش از 50 نفر از جهادگران بسیجی استان در استان کرمانشاه به مردم خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این مراسم گفت: از همان دویست سال پیش دشمنان موضوع جنگ نرم را طبق نظرات مختلف شروع کرده اند، انگلیس ها با گسترش ناوگان دریایی و حضور در دریاها نشان می دهند که امنیت را برقرار می کنند و در راه استعمار منابع نفتی بخصوص خاورمیانه را مورد نظر دارند.

سردار یدالله بوعلی بیان کرد: آمریکا بعد از تضعیف دولت انگلیس جای پای او می گذارد. آمریکا دارای گرایش های مختلف با کشتن افراد زیاد دولت کنونی که صدرصد صهیونیستی و یهودی است را بوجود می آورد که همه اهل نظر بر این نکته اقرار دارند.

وی اظهار کرد: آمریکا حالا با حضور در منطقه سعی دارد با سیطره بر مناطق مختلف در راستای منابع مورد نظر خود گام بر دارد که در این راه با پیاده کردن سیاستهای مختلف و راه انداختن جنگهای متعدد تلاش دارد به مطامع خویش دست بیابد.

بوعلی در ادامه گفت: شاهد هستیم که آمریکا به راحتی وارد کشورها می شود و حکومت ها را سرنگون می کنند، دیدیم در دوهه پیش جوانان کمربند انتحاری به خود می بستند و بر علیه رژیم صهیونیستی بکار می بردند و حالا دشمنان اسلام با بکار گرفتن افراد سعی در خشن جلوه دادن اسلام هستند.

فرمانده سپاه فتح گفت:دشمنان با آموزش دادن افراد و وارد کردن به کشورهای تلاش برای هدف استعمارگرانه خود را دارند که در این راه هم موفق نبودند و با حضور مشاوران سپاه و بسیج و ارتباطی که با مردم منطقه برقرار کردند شرایط را به نفع خویش رقم زدند.

وی افزود: دمشق در حال سقوط بود ولی شهید همدانی ورود می کند، بیش از 3000 نفر از مردم سوریه را آموزش میدهد، آنها را مسلح می کند و در مدت 72 ساعت حوزه دمشق را از لوث دشمنان پاک می نماید و از آن به بعد بسیج تشکیل می شود، شهر به شهر را آزاد می کنند و در عراق هم همین وضعیت حاکم بود.

سردار بوعلی ادامه داد: امروز ما شاهد صدها هزار نیروی مسلح بسیجی جهت مبارزه با دشمنان اسلام از پاکستان، افغانستان، ایران، عراق و سوریه تحت یک فرمان برای مبارزه با دشمن آماده هستندو جایگاه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که با افتخار به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی آخرین سنگر داعش را فتح کرده است.

 وی با یادآوری خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: یادم هست در خرداد ماه سال 67 وقتی خطوط ما سقوط کرد و دشمن سعی در نفوذ به کشور را داشت، تحلیل های مختلف وجود داشت در همان جلسه سردار قاسم سلیمانی پس از سکوت نهیب زد و همچون شیر غرید و اظهار کرد که من با نیروی هایم می روم تا آخرین نفر آنجا مقابل دشمن می ایستم و همیشه حرف از خداباوری می زد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ارج گذاشتن به مقام بسیجی یادآور شد: که دنیا با همه پولی که صرف کردند نتوانستند در مقابل نیروی بسیجی از اقصی نقاط کشورهای مختلف پیروز شوند، ما امروز باید مدیون حماسه آفرینی مردم غیور ایران باشیم و قدردان باشیم، ما مدیون شهداء هستیم و باید شکرگذار باشیم که خداوند چنین جوان هایی را به ما داده است که ناجی ناموس و سرزمین کشورمان باشند.

بوعلی در پایان بیان کرد: اگر امروز در کشورمان امنیت هست ثمر قطره قطره خون شهیدانی است که در غربت جان دادند، آمریکا هیچ حد و وسطی ندارد اگر خدای ناکرده زمانی اقتدار این مملکت از دست برود مطمئنا با ایجاد هرج و مرج در کشور و سپس بعنوان ناجی جهت رسیدن به مطامع خویش وارد عمل می شود که در این راه از کشور شیعی ایران کینه به دل دارد و از هیچ تلاشی برای فروپاشی آن فروگذار نمی ماند.

در پایان از جهادگران نمونه بسیجی تجلیل بعمل آورده شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی