نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1396 - 9:30
دبیر جبهه فرهنگی استان گفت: بسیج یعنی آمادگی و در همه حال آماده بودن، برای پا در رکابی امام زمان خود و یاری ولی خدا باید از لحاظ روحی، اخلاقی، جسمی و عملی چنان آماده باشیم که هرگاه حضرت قائم(عج) ظهور کرد در رکاب ولی عصر باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شب گذشته مراسم شکرانه در تجلیل از عوامل کاروان اربعین استان فطرس با حضور دبیر جبهه فرهنگی برگزار شد.

ستار هدایت خواه در ابتدای این مراسم گفت: خدا را به خاطر پیروزی نیروهای حزب الله و مقاومت بر نیروهای داعش و تکفیریون شکر گزاریم.

وی افزود:  38 سال پیش امام فرمان تشکیل بسیج مصتضعفین را دادند و  یکی از منازل چهل گانه معرفت که باید طی طریق شود تا حسینی شویم و آماده در رکاب ولی خدا بشویم بسیجی بودن است همانند حبیب ومسلم بن عوثجه که آماده خدمت در رکاب امام بودند.

دبیر جبهه فرهنگی استان بیان کرد: بسیج یعنی آمادگی و در همه حال آماده بودن در رکاب امام زمان خود و برای یاری ولی خدا باید از لحاظ روحی، اخلاقی، جسمی و عملی چنان آماده باشیم که هرگاه ولی خدا ظهور کرد در رکاب ولی عصر باشیم.

وی با اشاره به رای جانبازی و سربازی در راه خداوند همچون بسیجی اظهار کرد: بسیج مستضعفین وعده جهانی است و اراده خداوند است که ظالمان و قدرت های استکباری جلوی مردم ضعیف را می گیرند.

هدایت خواه تصریح کرد: به برکت بسیج مستضعفین بساط حکومت داعش برچیده شد و بساط اربابانشان هم بواسطه بسیج مستضعفان پاک خواهد شد و عین امام حسین (ع)  یکی از تدبیر و برنامه الهی برای گردآوری بسیج مستضعفین است که  اربعین زمینه ساز بسیج مستضعفین جهانی که همان وعده الهی است و باید بسیجی باشیم تا توفیق در این جمع را داشته باشیم.

در پایان مداحان اهل بیت  در رثای شهادت امام حسن عسکری(ع) به ذکر مصیبت پرداخته و از خادمین امام حسین(ع) در این مراسم تجلیل بعمل آورده شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی