نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 10:55
جشن آغاز ولایت امام زمان (عج) شب گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور دانشجویان ، استاتید و کارکان این دانشگاه برگزار شد که در پایان مراسم از دانشجویان جهادی برتر نیز تجلیل به عمل آمد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ؛ شب گذشته به مناسبت آغاز ولایت امام زمان (عج) در دانشگاه آزاد یاسوج جشن بیعت با امام زمان (عج)  با حضور دانشجویان ، استاتید و کارکان این دانشگاه با برگزاری  مسابقاتی بین دانشجویان ، مدیحه سرایی و شعرخوانی  برگزار شد .

 

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام انصاری گفت: راه هایی که امام زمان خود رو بشناسیم آن است که اهداف امام را بشناسیم و ببینیم تا چه اندازه من و شما تلاش کردیم برای شناخت امام و تا چه اندازه از سخنان امام در امور اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و دیگر امور زندگی  استفاده کردیم .

 

وی افزود: مدینه فاضله ای  که قرار است با آمدن امام زمان (عج) به آن برسیم چقدر با آن فاصله داریم و تلاش خود را در این راه بگذاریم که هرچه بهتر به این آرمانهای الهی خود را نزدیک کنیم .

 

انصاری ابراز داشت: به واسطه مهدی موعود باران رحمت در عالم جاری می شود و جامعه ایشان جامعه ای است که سطح اندیشه انسان افزایش می یابد.سطح فکری و دینی  به قدری است که انسان در ان زمان می تواند از آیات قرآن ،احکام دینی رو برداشت کند.

 

در ادامه حیدری به مدیحه سرای در خصوص امام زمان (عج) پرداخت و مسابقه ای بین دانشجویان برگزار گردید و به رسم یاد بود هدایای به دانشجویان  اهدا گردید .

 

در اختتامیه این جشن از دانشجویان جهادگر که در تابستان امسال به اردوهای جهادی به مناطق محروم  رفته بودن تقدیر و تشکر به عمل آمد .

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی