نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 11:58
صبح امروز سومین کاروان اردویی جهادی دانشجویان استان به همت بسیج دانشجویی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز سومین کاروان  جهادی دانشجویان استان که از دانشگاه یاسوج هستند ، به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شد .

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت : سومین کاروان جهادی دانشجویان به منظور کمک رسانی به  مردم زلزله زده روستاهای شهرستان سرپل ذهاب که در منطقه تحت نظر قرارگاه سپاه استان است اعزام می شوند و خدمات رسانی به روستاهای واگذارشده به استان انجام خواهد شد .

 

شهرام مهدوی مطلق در ادامه بیان کرد : عمده خدمات رسانی در این مرحله اسکان موقت هست و این جهادگران با تخصص هایی که در زمینه های عمرانی ، تاسیسات ، لوله کشی و برق کشی دارند برای زیرسازی کانکس ها در منطقه حاضر می شوند و به مدت ده روز در این مناطق خدمات رسانی خواهند کرد .

 

وی افزود : بسیج دانشجویی تاکنون سه گروه جهادی به مناطق زلزله زده اعزام کرده است که در مرحله  اول اقداماتی در زمینه جمع آوری ، بسته بندی و بارگیری وتقسیم کالا در آن منطقه وکارهای اضطراری مانند برپایی چادرها و تامین روشنایی آنها انجام گرفت و کارهایی از جمله شناسایی افرادی که در روستاها نیازبیشتری داشتند و به صورت جداگانه به آن ها کمک رسانی شد .

 

مهدوی مطلق در پایان گفت : در سومین مرحله ضمن بحث اسکان  موقت و زمینه سازی برای راه اندازی کانکس ها ،  بحث راه اندازی مدارس روستاها را نیز در دستور کار قرار دادیم که به کمک دانشجویان جهادی و معلمانی که در آنجا حضور داردند تا هفته آینده مدارس آنها راه اندازی خواهد شد .

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی